2011. augusztus 22., hétfő

lorától:) + SZINre lépek

követem lorát, de valahogy figyelmemen kívül maradt a poszt, amiben rólam is ír:) ezt szeretném most (kissé elkésve) megmutatni nektek, meeeert annyira jól esett:) tesóm kérdezte, hogy láttam-e:) hát itt van, bemásolom nektek a rólam szóló részt:

bevezető: 
A bejegyzés kicsit rendhagyó lesz, nem mutogatok ma körmöket, ehelyett hoztam három blogot. A "cuki" jelzővel illettem őket, és azt hiszem, ez találó is mindháromra. A weblapok hangulata, valamint a szerzők mind-mind annyira aranyosak, öröm őket olvasni. A továbbiakban is várhatóak ilyen bejegyzések, általában olyan blogokat fogok bemutatni, amelyeket szívesen olvasgatok, rendszeresen visszalátogatok. Katt a képekre, hogy eljussatok a megtekinteni kívánt blogokhoz!

rólam:
1. póniország

Adri blogját nemrég találtam, még egészen friss az élmény, de tény, hogy amint rátaláltam, jó pár órát el is vett az életemből, hogy az elejétől a végéig elolvassam, főként hajnalokba nyúlóan. Nagyon szimpatikus lány, folyamatosan pörög, iszonyúan aranyos és pozitív, és ez az egész blogját áthatja. Tetszik, hogy a napjairól ír, hosszabban kifejtve, így van mit olvasgatni, a bejegyzés végén pedig ott vár rengeteg jobbnál jobb fotó. Hangulatosak, szívesen nézegetem őket.

ezeket a kedves szavakat kaptam tehát, és el sem tudjátok képzelni, milyen jó érzés tudni, hogy vki rólam írt ajánlót:)) hát én nagyon odavagyok most meg vissza:)) különben akiket még ajánlott, a Bikira Blogot, őket én is nagyon szívesen olvasom, szeretem az oldalt,  TI-FANNI-t pedig már többször láttam, de most kezdtem el követni és picit visszaolvasni:) de nézzétek meg az egész posztot itt   :)) köszönöm lora:)))  jupijé:) 



ui: képzeljétek a főszerkesztőm bedobta  a kérdést a közös szerkesztős levelezésbe, h ki szeretne SZIN-re menni:) mondtam, hogy ha más nem pályázik rá, én szívesen:) (másként nem akartam elhappolni a többiek elől, hiszen én már a szabadtérire is így mentem)... mindenesetre enyém a bérlet, vagy nem látták a többiek, vagy nem érnek rá, vagy messze vannak, vagy nincs kedvük, vagy nem tudom, de enyém lett a szuper lehetőség. meg sem érdemlem, lassan így érzem már. a lényeg, hogy KÖSZÖNÖM EDA :)) holnap sajtós helyszínbejárás, és interjút is készíthetek, ha minden igaz, most gondolkozom, hogy kivel szeretnék. kicsit félelmetes is de nagyoon izgiii :) meg persze ki kell találnom h miket vigyek, pl szívesen fotóznék, de nem tudom el merjem-e vinni a gépem. meg a ruhák stb. még szerencse, hogy a belvárosban van a lakás és nyáron is ott lehetek, így a hellyel nem kell törődnöm, hogy hol alszom:) ha van valaki aki jön még, írjaaaatok:)) egyelőre még nem tudom kivel meg hogyan fogok ott találkozni mivel a mai napig nem is tudtam és gondolni sem mertem volna, h én megyek:) szóval írjatok:)


ennyi jó hír után nem is merek már szomorkodni:) remélem az élet is úgy akarja, h ne legyen rá okom:) 
ezer puszi nektek!! :) lovelove, A

4 megjegyzés:

  1. jajj de jó neked!!!! el vagy látva kultúrával :D :D jó szórakozást!! :)

    VálaszTörlés
  2. jajj, de mázlista vagy! :D én voltra mehettem volna így, csak kiderült, hogy két vizsgám is van(volt?:D) a fesztivál alatt :(
    én is kint leszek szinen, de szigorúan csak szórakozás szempontjából, semmi munka :D

    VálaszTörlés
  3. dóra bizony bizony:))

    aries: milyen szójáték:D na akkor még az is lehet, hogy összefutunk, ha felismerjük egymást:)) dolgozni végülis ott nekem sem kell, utólag írok cikket róla meg ilyenek:))

    VálaszTörlés
  4. :)))) ugyan, tényleg annyira szeretem a blogod :)

    VálaszTörlés