2011. július 29., péntek

ttututututuutututu

nem rég értem haza, voltam dóriékkal turizni, hát ha rengeteg embert láttatok már...akkor képzeljétek bele a turiba és na az volt amit mi is láttunk/átéltünk :) nem sok dolgot vettem, egy ruhát, és 3 felsőt :) összesen 150 forintért :DDD merthogy minden hónap utolsó péntek-szombatján 200ft/kiló. de atyaég, annyian voltak, levegőtlenül, összezárva, fuj nagyon idegesítő volt. bizti mást is és sokkal több dolgot is találhattunk volna, de már nem bírtuk tovább. dóri 200 ftért egy elég nagy zacskó ruhát vett, az se semmi :D szoknya, fürdőruha, pár felső, és még  a barátjának (bocs, vőlegényének:D) is vásárolt:D szóval ezek voltak ma:)



tegnap a szabadtéri FANTASZTIKUS volt!! majd arról is írok külön posztot, csak nincs itt a kábelem szegeden, és nem tudom felrakni a képeket :)) majd ma este otthonról mindent megtudtok:)) addig is hallgatom ezt a zenét, sörözök egyet és pakolászok:) csokpuszi nektek:)


pamampaapapapapapmmmm paararapapapapapammmmm :)

love, A

7 megjegyzés:

  1. háhá ma mi is olajbányászon voltunk anyuékkal:D basszus nekem egy olyan jó szürke jeggingset talált a hugicám:) amúgy tényleg iszonyat meleg volt meg tömeg, de azt lassan már megszokom...

    VálaszTörlés
  2. na akkor lehet egyszerre voltunk ott :) én is szupi jeggingseket vettem már ott azt szinte mindig találnék:) de most már az elején elment a kedvem meg áá. hihetetlen:D próbálni meg a hátsó teremben a sarokban próbáltunk....ilyen bácsikák is voltak én meg melltartóban nyomtam:D mindegy már lassan az otthonom:D de ááá ugy felcseszett a tömeg meg a büdi meg a nyomorékoskodás :D találtál még vmit a jeggingsen kívül??puszik

    VálaszTörlés
  3. hol vannak ilyen csodaturkálók? :D nálunk 3000ft/kg :( igaz az se sok, de ezekhez az árakhoz képest nagyon is :D

    VálaszTörlés
  4. szeged olajbányász tér:)) (ruhabányászra átkeresztelhetnék :D) de amúgy elég idegesítő a légkör benn, úgyhogy ne sajnáld :D

    VálaszTörlés
  5. huh az egy "kicsit" messze van tőlem :D de majd ha egyszer arra járok tuti szétvásárolom a fejem :D és amúgy hádás a turesz? :)

    VálaszTörlés
  6. hát még egy pár felsőt. vicces lett volna ha összefutunk:)
    Sensimilia: háda nincs szegeden(sajnos), asszem angex, de nem biztos...

    VálaszTörlés
  7. jaja sincs háda... :S angex jaja én is úgy gondolom:)

    VálaszTörlés