2011. július 13., szerda

top 10 - IV: series

már terveztem megírni ezt a postot régóta, de rá kellett jönnöm, hogy nem is nézek 10 sorozatot. legalábbis biztos néztem valaha ennyit, de hogy mind jó legyen, az kizárt. tehát annyit felsorolok, amennyit tudok, és remélem adtok még ötleteket, tudom, hogy nagyon sokan nézik/ték pl a szivek szállodáját, grace klinikát, szex és new yorkot, született feleségeket, tuti gimit..na ezek nekem mind kimaradtak.(jó a tuti gimiből megnéztem tavaly az első évadot, de nagyon gyökereknek tűntek).. nem tudom miért, talán egy unalmas nyári napon (nemsokára) belekezdek valamelyikbe. most, amit el fogok kezdeni, ha befejeztem a 90210-et, az a csinos kis hazugságok lesz, dóri ajánlotta, nagyon oda van érte;)
na jöjjön a lista, a sorreenddel, főleg az élmezőnyben elég nagy bajok vannak :D


8. the big bang theory

imádom őket is, de azt hiszem a többiek jobbak. tehát...fizikusok, szőke lány, csomó fárasztó poén - nekem bejött :D (és csak kb 20 perces egy rész, akkor néztem legtöbbször amikor pont felesleges 20 percem volt, nem jött volna ki egy másik sorozat, vagy film, de unatkoztam volna már ennyi idővel, értitek:D)



7. friends

azt hiszem ezt nem kell magyarázni. nekem a legeslő ilyesmi, amit néztem ;) a kedvenc részem, amikor Ross majmának énekelnek :D lehet újra is kezdem nézni, már nagyon rég láttam belőle akár egy részt is :D



6. how i met your mother

még nem láttam az egészet, néztem már több részt, össze-vissza, néha tesómmal, néha egyedül, petrával, lehet zitával is:D sosem tudtam hol tartanak, de itt nem is kell feltétlenül érteni a dolgokat, minden rész magában is érthető. de tervezem h végignézem, mert az a pár rész is baromira tetszett  :)
ps.: suit up!!


5. skins

az tetszett, hogy nem tipikusan amerikai. nem is lehetne, hiszen brit. persze a többi sorozatban is megjelennek néha a drogok, az alkohol, a lázadás. de ezek a fiatalok...túltesznek mindenen. nem tudom, hogy angliában tényleg ilyen rossz-e a helyzet, mindenesetre nem nagyon engedném a gyerekeimet velük bulizni :D az első két évadot nem néztem végig, a 3.-tól új gárda játszik benne, azt szerettem meg, szerintem az effy-freddie (azaz freffy) páros miatt. viszont a 4. évad elég lehangoló, nem az a happy end-del végződő fajta. sírtam. 
az 5. évadtól viszont nem nézem, sőt most már jó ideje az amerikai változat is, az is szar szerintem :D (bocsi a kifejezésért)




4. smallville

még nagyon régen a tévében kezdtem el nézni, aztán a koleszban később gimis koromban a 8. évadig végignéztük szobatársammal. akkoriban nagyon imádtam. most azt hiszem a 10. évaddal teljesen vége van, meg kéne néznem, de most még nincs kedvem hozzá. pedig tudom h jó :) az első évad még teljesen csak ilyen egy-egy rész,más sztori, a kis szupermen palánta mindeknit megment és happiness. :D a későbbi évadokban azonban olyan tekervényes szálak, összefüggések vannak, hát gratula annak aki kitalálta, és aki megérti. DURVA. én szeretem :)



3. 90210

nem régen kezdtem el nézni, egy-két hete, és mindjárt végzek. 5-6 rész (vagy többet) képes vagyok egy nap megnézni, imádom:D tipikus amerikai, gimisek, rosszfiúk, barátok, drámák, ármánykodás. mivel nem régi sorozat, a ruhák tetszenek benne, olyan hétköznapiak, csinosak. mondjuk a forgatókönyvíróknak nem kellett sokat agyalni, az megy benne, mint kb az összesben, kavarás, hazudozás, őszinteségi roham, sorry sorry, kibékülés :D kb minden helyzetben a hazugságot választják a szereplők, aztán megbánják, vhogy elmondják, bocsánatot kérnek és kész is. 




2. the oc.

 a narancsvidék című sorozatot sokan ismerték/ik, én viszont csak amikor kezdtem szegeden a sulit, akkor kezdtem el nézni zitussal. előtte is hallottam róla, de olyan gagyiságnak tűnt. pedig egyáltalán nem az, vagyis lehet, hogy az, de én imádom. igen, tipikus amerikai, gazdagok, drámáznak, néha isznak, a szülők szintjén is történnek botrányok, megcsalnak, elválnak, összevesznek, bedrogoznak, félreértenek, kibékülnek stbstb. a 3. évad végén az egyik főszereplő "megölésével" ölték meg szerintem a sorozattal kapcsolatos lelkesedést is, majd egy eléggé fura 4. évad után vége is lett az egésznek. mindegy, summer & seth szerelme akkor is imádnivaló :)




<3


1. gossip girl

sokat gondolkoztam melyikük legyen az első, hát ők nyertek. manhattan, csillogás, a legdrágább és legszebb ruhák, cipők, drámák, ármánykodás, queen B, hírességek, tehetségek, barátságok, szerelmek, blair&chuck.... nincs mit magyaráznom, biztosan sokatok imádja, ha nem láttátok még, akkor pedig kezdjetek neki, szerintem megéri :))




nekem ő a legszebb:)


áááá





egyik kedvenc szettem (gossip girl in paris) :)


jenny ;)

.
.
.
és a plusz 1, ami elmaradhatatlan...nagyon röhögni fogtok :D

+1 : vad angyal

minden egyes nap vártam, hogy kezdődjön. külön füzetem volt natalia oreironak. újságcikkek, képek horoszkóp, életrajz...a cdje is megvan. istenem :D egyszerűen imádtam :D 
nem olyan régen belenéztem a story tvn vagy vhol, és amúgy még mindig szépnek tartom ezt a nőt, persze a sorozat elég vicces, de megértem, hogy miért szerettük annyian régen :D




(képek forrása: google, weheartit.com)

ennyi lett volna a top10(8) sorozatom mára, lehet valamit kihagytam, sokat nem néztem még, ha egyszer gyökeresen megváltozik a véleményem, újraírom :)) ti hogy álltok ezzel? van egyezés? vagy ti pont azokat nézitek, amik nekem kimaradtak?

most pedig megyek, folytatom a 90210et, itt ülök kinn a hintaágyban, jegeskávé, limonádé, anyával reggeliztünk de már sajni elment dolgozni :) puszi nektek, ha dolgoztok kitartást, ha nyaraltok (akkor úgysem engem olvastok, szóval mindegy:D), ha otthon unatkoztok jó pihenést, ha barátokkal szórakoztok akkor pedig örüljetek neki, szerencsések vagytok:) használjatok ki minden percet!! szép napot honeys:) peace , a

10 megjegyzés:

  1. vad angyal!!:D:D dinnye!! a lista teljesen rendben van, the oc.-t akarom én is! puszik!!

    VálaszTörlés
  2. Ó, elég érdekes és vegyes lista. :) A +1-en szakadtam. :DDDD De természetesen én is néztem. :P Képzeld, nekem is volt ilyen füzetem, csak én a Barátok közttel kapcsolatosan készítettem.
    Én ezeket a sorozatokat nézem: The big bang theory, Two and a half men, Sex and the City, Gossip Girl, Rules of engagement, 7th Heaven, Barátok közt (:D)
    Régebben néztem még, de azok már befejeződtek: Prison Break, Las Vegas, valamint a Skins első két évada és a harmadikból egy kicsi, nekem az új szereplők már nem tetszettek. A Jóbarátok alap nálam is és mivel nekem Joey volt a kedvenc szereplőm, ezért a Joey-t is ledaráltam. ;)

    VálaszTörlés
  3. :D:D hah tudtam h a plusz1 lesz a befutó :D
    nekem a barátok közt mindig is kimaradt, nem tudom miért:))) a hetedik mennyország, ooo azt én is imádtam régen tényleg:)) a többit meg megfontolom amiket írtál, lehet belenézek pl a las vegasba vagy a két pasi meg egy kicsibe :))

    VálaszTörlés
  4. Adri! A Skins első két évadát pótold; össze sem lehet hasonlítani az utána következő évadokkal.
    Sokkal szerethetőbbek a karakterek is:)
    A továbbiak; amivel van egyezés: Így jártam anyátokkal, Skins; amit még nézni szoktam és csak ajánlani tudom: Californication (azt hiszem itthon Kaliforgia címmel fut) és a Hazudj, ha tudsz :) Ez utóbbit imádom, minden nap meg kell nézzek egy-két epizódot ;)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem tetszeni fognak. :)
    Ja, még a life.hu-n szoktam nézni a Csalfa Karma című websorozatot :DD

    VálaszTörlés
  6. A Skinsből tényleg az első 2 évad a nyerő,én a többit már nem bírtam.
    Az Így jártam anyátokkalt a hetekben kezdtem újra,az megy most éjjel-nappal,imádom. :)Annyira szerethető karakterek vannak benne. :D

    VálaszTörlés
  7. Vad angyal :)) Sex és New York-ot hiányolom, meg a Rúzs és New Yorkot
    xx ILka

    VálaszTörlés
  8. :)) oké bepótolom a skinst:)) kb az elsőt majdnem végig láttam, de a második évad valahogyan kimaradt...aztán belezúgtam freddiebe és nem volt kedvem nélküle nézni :D

    a californicationről hallottam már, azt is tutira elkezdem, köszi a tippet:))

    a szex és new york pedig tudom h mekkora hiányosság, a filmeket láttam, szóval 100000 % h elkezdem a sorozatot is;) minél előbb, annál jobb igaz?:D

    VálaszTörlés
  9. Bloggerina! <3
    Picit elvagyok maradva az olvasgatással, de ide benéztem, amikor megláttam ezt a bejegyzésedet. Amúgy meg sorba szoktam menni, de nem bírtam ki hogy most rögtön ne olvassam el. :D:$
    Nekem a kedvenc sorozataim jelenleg a : Gossip Girl és a Skins. ^^ 90210. IMÁDOM. <3 habár már elég régen néztem.. :/
    Jujj...de most hogy írod én odááig voltam régen a Vad Angyalért. :D Nálam is megvolt a külön füzet.poszterek,stb. ^^
    UI: még mindig imádom a blogodat, hangulatát, mindent. :)
    puszi pónihercegnő <3

    VálaszTörlés
  10. petru!!! köszönöm :) akkor kb majdnem ugyanazokat szeretjük:)) én a gossipppal végeztem ameddig lement amerikában, a 90210ből két rész van az utolsó évadból, ami létezik, úgyhogy kezdek kifogyni :D
    vad angyal, azt hiszem senkinél nem maradt ki a cambio dolooor láláláláááá :D

    köszi a bókokat, jól esik, hogy olvasok kicsilány:)) sokpuszik

    VálaszTörlés