2011. július 10., vasárnap

summer mood

itt fekszünk brigivel egy-egy hintaágy szemben egymással, középen egy lavór jéghideg víz, belelógatjuk a lábinkat, elszenderedünk, meg én sorozatot tervezek nézni. anya most fotózgat a gépemmel, hát nagyon édi, ahogy próbálgatja, imááádom!!!  ERRE VÁRTAM. ez az igazi nyár. semmittevés, hintaágy, forróság, limonádé.
pénteken írtam nektek utoljára, elmentem fehértóra, zitussal, petivel és petrával támadtunk. elmászkáltunk ettünk-ittunk, briginél is voltunk benn palmon, zitáék végül hamarabb hazamentek, mi meg petrával kóboroltunk, táncikáltunk kicsit, hogy teljen az idő :D aztán egy jó hangulatú hazaút beával, és vonatoztunk haza:)) telefonáltam anyának, hogy jöjjenek értünk az állomásra, meg hogy jó lenne bundás kenyeret reggelizni, és anya csinált is nekünk:)) nyamm. aztán aludtam egykét órát, de kidobott az ágy, és inkább anyával csirkét vágtunk :D aztán már hirtelen délután is lett, készülődnöm kellett, 8ra kellett fehértóra érnem dolgozni. tehát elég korán el kellett indulnunk, halason még vacsiztunk egyet, aztán busszal mentünk ki, hát kegyetlen sokan voltak, meleg volt, folyt rólunk a víz, büdes volt és gyökerekkel volt teli a busz. így is csomó embert otthagytunk, mert nem fértek el többen. loved it!! :D szóval már alapból hisztis hangulatba kerültem, annyira nem volt kedvem dolgozni, meg féltem is, hogy elrontok majd vmit.. végül a 3 buli helyszín közül én az electro stage-n dolgoztam, pultosként, hát...először ketten kezdtünk, aztán aki velem volt csajszi, őt átrakták máshova, én meg egyedül toltam...mondanám, hogy nem volt szar.. :D nagyon nagyon vártam a reggelt, annyi bunkó volt, meg részeg, de az aranyosaknak se különösebben örültem, mert jöttem volna haza, de végülis ha nincs vendég, akkor meg csak uncsibb az egész, szóval végülis mindegy. ne is beszéljünk róla.. :D szóval 7körül nagyjából végeztünk, és később jöttünk haza vonattal, reggeli, alvás, aztán étterembe mentünk :) brigi szülinapja miatt is, meg már régóta terveztük. ahh nagyon televagyok. nagyon fincsi volt minden. még fagyizni is elmentünk utána, amit nem értek, mert tényleg nem fért már :D aztán most tortát is ettünk, mert miért ne :D kipukkadok :D és most itt tartunk, hintaágy, és a sorozat nem akar betöltődni, szóval ebből alvás lesz :D ennyi kb, remélem nektek party hétvégétek volt, és nagyokat buliztatok, vagy pihentetek, vagy legalábbis akármi közben, de jól éreztétek magatokat!!! sokcsókk

ui: képzeljétek, pénteken a buliban egy csajszi felismert a blogomról. mondta h olvas, és jhuuu. hát én úúúgy örültem neki :)) egy ismerősömmel dumált így odahívott az ismerősöm h ez a lány vmit akar mondani. jajj tök megijedtem h na mondom tuti vmi rosszat tettem, de nem.. éédi volt :) és olyan jól esett, hogy igy "felismernek" :D 

ui2: imádlak titeket :)

ui3: szerdán úgy néz ki medencés buliba megyek egyik volt gimis osztálytársamhoz, már volt máskor is ilyen buli, de jóó lesz ^^

még péntekről:)









boldog szülinapot B! :)

aki éhes jelen pillanatban, ne nézze a következő képeket... :D

















B's bday cake  :) 

ennyi voltam mára, már kezd jó idő lenni így estére elviselhető. imááááááádom a hintaágyat!! :D peace 'n love beauties!

6 megjegyzés:

  1. hihi milyen jó színű a körme a kávézós leányzónak.:-) én pénteken voltam medencés party-ba,(kisvárosi strandon) sajnos 11kor jött egy vihar ezért mi mentünk is haza.:( pedig annyira jó volt. remélem amire te mész medencés bulin jól fogod érezni magad;)
    Bea

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó a szoknyáááád! :)

    VálaszTörlés
  3. bwaaa most voltam 1 órán keresztül tekerni de megfogadtam hogy már nem eszek utána :D kínzás :D

    VálaszTörlés
  4. @Bea: ő a nővérem, és jaja elég jóó ez a pink, klasszul néz ki :) u a vihar mindig rosszkor jön, remélem is, hogy nálunk jó lesz, ilyen kétnapos ottalvós bulizós móka, remélem minden jól fog elsülni:) én pedig szépen lesülni:D

    @dóri: turi;)180 ft :D

    @teklitoo (:D ne ragozzam tovább?!) szegényke, remélem nem kergetlek az őrületbe a kajás képekkel :D

    csók lányok! :)

    VálaszTörlés
  5. bááááh itt balcsin is annyi ember volt, plusz legalább 40 fok, mostmeg kiderült, hogy 3 órát kell várnom a vonatra. kivagyooook.=/

    VálaszTörlés
  6. uuu szegény Zsannu! 3 órát? mi van arra?? tejóég! a medencés party és a balaton is jól hangzik! jó nektek lányok!! :) semmi aggodalom, addig vigyázok a jó öreg laposra :D puszi! Adri a cipős kép abszolút kedvencem! imádom!

    VálaszTörlés