2011. július 15., péntek

plans for the weekend

ma reggel vérvételre mentem. csodálom h kiskoromban orvos akartam lenni, mert a múltkori (életem első) vérvételén is majdnem elájultam. most nem volt gond, de csak azért, mert magamban ismételgettem h jólvagyokjólvagyok és nem figyeltem oda a szúrásra meg h utána még meddig bennem van a tű. á már ettől kiráz a hideg h leírom :D (ti bírjátok?:D) egyébként szívesen adnék vért, de még sosem mertem hagyni h lecsapoljanak, mert annyi idő alatt már tuti beájulnék. na mindegy erről ennyit.

később itthon kávéztam egy jót (főzött kávé, 3in1, tejszín, vaníliafagyi, kakaópor, csomó jég), meg néztem sorozatot, gépezek meg ilyesmi, mindjárt csinálok egy kis salit, a tegnap sütött csirkéből van még, azt is én csináltam:) 


vérvééteeel :|

oké túléltem, nem volt olyan rossz :D


délután megyek szegedre, brigivel vásárolgatunk stb, aztán areszhoz megyünk az új albiba, lakásavatóra :)) reggel pedig 8kor (grrr jól meggondoltam én ezt?:D) indulok kecsóra, ahol petrával fogunk császkálni, aztán megyünk hozzájuk nyárlőrincre, este pedig bulizni tőserdőre. még egyik helyen sem voltam (persze kecskeméten igen:D) szóval várom:)) még nem tudom milyen ruhákat vigyek, úgy utálom h állandóan mindenfelé pakolásznom kell, szeged, kömpöc, ha megyek valamerre, stbstb :D mindenesetre szép hétvége elég nézek azt hiszem, szóval jhuu:)))



dede :D

(!! :DDD)



(képek: weheartit.com)



nektek mik a terveitek? remélem szép hétvégétek lesz, használjátok ki a jó időt, és minden percet amikor a barátokkal, családdal lehettek :)) love u guys:) csókkoktél, puszívószállal, ölelésjégkockákkal nektek :)

6 megjegyzés:

  1. cíííh dejó kis post!! a vérvételes kép nagyon cukorborsóóó! :D imádlak! uu és a barbie-s is :D:D heheh.

    VálaszTörlés
  2. a barbiesat neked ajánlom :P vagyis magunknak :D na csinálom a salit, puszkónyuszkóóó:) fél5kor tali a marson:)

    VálaszTörlés
  3. hiiihhii. este meglátjuk :D várlak babe. csók.

    VálaszTörlés
  4. hehe..a vérvételtől engem is a hideg ráz..a múltkor amikor még csak a szobába mentünk be..a szagtól rosszul lettem..lekellett feküdnöm az ágyra:D nem bírom az ilyen dolgokat:D!!

    VálaszTörlés
  5. én sem bírom a vérvételt, egyszer kétszer már összeestem. :) pedig én is doki szerettem volna lenni :D

    VálaszTörlés
  6. vérvétel fujfuj :( de túléltem juhu:D én is lefeküdtem amúgy, meg sem kockáztatják h ülve vegyenek tőlem:D

    VálaszTörlés