2011. július 18., hétfő

pink blazer



még tavaly, vagy előtte vettem turiban ezt a pink zakót, kemény 200 forint volt úgy emlékszem. nem olyan régen láttam meg itthon a szekrényben, és vártam h felhúzhassam, és ez az alkalom most pénteken jött el, Areszhoz mentünk lakásavatóra. kicsit féltem, hogy milyen lesz a szett, Briginek nagyon tetszett, naaa ééés szerintetek milyen?
(nemrégen értem haza, a hétvégéről írok este/holnap délelőtt egy beszámolót)

amit viseltem:
pink zakó: turi 200 ft
fehér felső: turi 120 ft
szürke hagymaszoknya, pamut (h&m amúgy): turi 300 ft
fekete telitalpú szandál: Párizsból, 15 euro








ezzzeeel az őőrült adrifejjel kívánok nektek szép estét, hamarosan jövök újra:)) remélem nektek szép hétvégétek volt, mindjárt lecsekkolom az elmúlt pár nap blogtermését:) puszinyuszik nektek akárhonnan is érkeztetek ide, póniországba ;)
love&peace, A

23 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik a szett !!!! csini vagy és szép !!!! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó ez a blézer :) irigyellek, hogy mindig ilyen jókat fogsz ki turikban :D

    VálaszTörlés
  3. de édesek vagytok, megzabállak titeket :))) köszönöm :)) jól esik, és kezdek megnyugodni :D

    jaja a turi fantasztikus, de már olyan régen voltam, el is felejtettem milyen jóó érzés kifogni egy tökéletes darabot:D

    VálaszTörlés
  4. Úristen.. itt miért nincs ilyen turi... *.*

    VálaszTörlés
  5. édeees a masnid. :) én meg csak irigykedek mindig a 'masnishajúakra', nekeeem mikoor nőől már meg?!?!? :/ hol vannak szegeden jó turik? egy kilóst tudok,ami jó is a 4/3as vili végállomásán tarjánba. :) hogy tetszett kecskemét és környéke? :)

    VálaszTörlés
  6. :)) ez sem mindig ilyen jó, de azért a legtöbb jó cuccomat egy helyen fogtam ki :) egyszer úgy eltérítenék és kirabolnék egy turisruha szállító kocsit :D (ha látjátok a híradóban az akciót, nem én voltam:D)

    VálaszTörlés
  7. úúú én is irigykedek, hogy ilyen jó dolgaid vannak ilyen olcsón!:)nagyon tetszik a szett!:)

    VálaszTörlés
  8. ani, nem is láttam a te kommented még, amikor válaszoltam :D a hajaaaaad tuti gyorsan nő, de egyébként nem is kell hozzá olyan hosszúnak lennie szerintem, nézd meg a tutorial vidiket, sztem rövidebből is menni fog az :)) jajaa az olajbányász téren a tarjában szoktam énis turizni, amit te is mondasz az lesz aaz:)) kecsóóó szuper volt, tőserdőn a buli is meg minden:)) tetszett:))

    móni: köszönöm szépen:))

    VálaszTörlés
  9. Nekem nagyon tetszik!!!megkérdezhetem,hogy a szoknyát hol vetted?nagyon csini vagy!!:)

    VálaszTörlés
  10. úúú, nagyon klassz és szuperjól áll neked:) irigy vagyok, hogy iylen jó cuccokat tudsz kifogni.:D

    VálaszTörlés
  11. isteni ez a blézer, nekem is kell egy! :D
    az utolsó két képen olyan jót nevettem, mintha csak én lennék, előszeretettel pózolok hülye fejjel :D

    VálaszTörlés
  12. juppii lányok, feldobjátok a napom, annyira jóól esik amiket írtok:D :))
    köszönöm mindenkinek, megnyugtattatok végképp mostmár, h jó döntés volt :D

    aries: a legjobb hülye fejjel póózolni, legalább megvan a jogos érv, h miért lesz gáz a kép :D

    VálaszTörlés
  13. Wow, de jó ez a blézer, meg az egész szett, nem gondolná az ember, hogy csak ennyibe került :-)

    VálaszTörlés
  14. igen igen, ez a legjobb benne, hogy imádom, h nem 10ezrekbe kerültek, és mégis jól tud kinézni. már üzletekben 3-4ezret is sajnálok költeni bármi legyen is a kiválasztott ruha:S :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó ez a szett, melyik turiba szoktál járni?

    VálaszTörlés
  16. köszii :)) az olajbányász térre, tarjánba:)

    VálaszTörlés
  17. csodás összeállítás,főleg a blézer gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  18. nagyon édes képek*.* és a zakód *.* hajad is nagyon tetszik :) Hát te Adrus nagyon tudsz öltözködni. ^^

    VálaszTörlés
  19. Nóra: köszönöm szépen:))
    Petra: köszönöm, örülök nagyon, h így gondolod:)) xoxo

    VálaszTörlés