2011. július 23., szombat

lazy

nem nagyon tudok nektek a hétről képes beszámolót nyújtani, itthon punnyadtam, szegeden party-adrit játszottam a szegedi bloggerinákkal, csajokkal, másnap mozibébi voltam (apropó a szerelem kölcsönbe - something borrowed című filmet NE nézzétek meg, iszonyat rossz :D), megint itthon punnyadtam, karin látogatását vártam, főztem, pletyiztem, cosmot olvastam, soksok sorozatot néztem és most itt vagyok, lila mackónadrágba bújtam mert elég hüsi van idekinn a teraszon :) ja és megcsináltam a körmeimet is, szép türkiz+pink kombó lett, majd megmutatom:)

jajj tegnap karinnal ezt olvastuk valahol, nagyon röhögtem:DDDD:
Tegnap beállított hozzám egy Tyrannosaurus Rex és Hamlet. Volt nagy dínóm, dánom. 
és mivel karin is félig dán, ezért én rá alkalmaztam:D már csak egy tyrannosaurus hiányzik és lesz dínóm, dánom :D jajj kivagyok borulva :DDDDDDDDDDDDD

a 10 napos photo témát majd később folytatom, mostanában nincs kedvem ezzel foglalkozni, és normális képeket se keresgetni, bocsi :))

viszont ez a pár nap eső most kicsit jól esik, jó ilyenkor sorozatot nézni, meg most kinn üldögélni meleg cuccokban anyáékkal, rádiót hallgatunk, olvasgatunk, képeket nézünk, sütit sütünk nagyon idilli :) berakok pár számot, amit jól esik most hallanom:))
ebből az eredetit hallottam most a rádióban (lgt) de ide ezt rakom be :)



imádom:)



igen, pont nincs kedvem semmit csinálni ma :)



ezt csak úgy, mert azért bulizni is lenne picit kedvem, nagyon jó volt a szerda...



pár elég wtf lett a végére, reggel 6körül értünk haza :D

ja és képzeljétek, előbb láttam facebookon, h a street fashion budapest oldal kirakta a képem, amit feltöltöttem az oldalukra, hogy tetszik nekik a zakóm:)) nem tudom ki szerkeszti meg ilyenek de nézzétek meg fb-n : itt az oldaluk ;) nem nagy szám, de tök jól esik :)


na ennyi elég mára, nektek kellemes pihenést, meleg takarót, langyos kakaót, izgi filmet, estére jó bulizást, ha nyaraltok, kitartást a rossz időben, társasozzatok (egy jó kis bor mellett), kártyázzatok, vagy valami, sok mindent lehet benn is csinálni:) üdvüdv, adrus:)

ja és igen, nem régen derültek ki a felvételi ponthatárok, köszönthetek új kisgólyákat az olvasóim között? meséljetek, hova merre vettek fel??? szegedre hányan jöttök, és melyik karra? nagyon kíváncsi vagyok, írjatok:)) ha pedig a mérnöki karra jöttök, külön welcome drinket kell innunk ennek örömére, a gólyatáborban találkozunk, valamint amit megkaptátok a leveleket, prospektusokat és az élesztő gólyaszámát, ott is találkozhattok a nevemmel:)) akármelyik karra is jöttök, a gólyatábort ne hagyjátok ki!! örök élmény [már ha emlékszel rá] rengeteg barátot szerezhetsz, és szept 5-én már úgy kezdheted a sulit, hogy van ki mellé ülni a teremben:)) és még rengeteg dolog miatt megéri, egyetemi életre fel kisgolycik!! aki pedig még érettségi előtt áll, használjátok ki az utolsó boldog éveket a gimiben, mert bizony az is olyan, amit visszasírsz még:)) aaa nagy egyetemistáknak, diplomásoknak, dolgozóknak pedig egy nagy adag nosztalgiázást kívánok mára, gondoljatok vissza a sulis éveitekre, ugye milyen jók voltak?? sose érezzétek magatokat idősnek valamihez!! örök fiatalság:) love u all, xoxo :)




2 megjegyzés:

  1. a Dínom! Dánom! nagyon kész!! :D:D még mindig!!
    na meg a street fashion budapest áááááá Adri!! :) (L)

    VálaszTörlés
  2. :D:D:D én is röhögök még rajta:D
    köszi !:))

    VálaszTörlés