2011. július 19., kedd

kecskeméti kiskörút

...folytatva a sztorit, a társasjátékozós, ivós-evős Aresz lakásavatós este után, több km-es hazasétálás után, haj és ruhamosás éjszaka, és reggel indultam kecskemétre. nézelődtünk, vásárolni próbáltunk, de én nem találtam semmit (ami megérte volna, és kellett is volna), ebédeltünk, aztán indultunk haza petráékhoz. elkészülődtünk az estéhez, gyarapodott a banda, megcsináltuk a koktélt (2 pezsgő, 1 üveg vodka, 2 energiaital, 2-3 üveg ananászlé =nyammi de finom), el is fogyasztottuk, és tőserdőre mentünk bulizni :)) ilyen szabadtéri móka volt, meg sok sok büfé meg ilyenek, tetszett, most voltam ott először :)) fél4ig buliztunk kb, aztán elfáradt a csapat, és mentünk haza csoportosan aludni :D másnap kimentünk fotózni is, ja és egy sebet is szereztem, gyönyörű, a térdemen van, úgy nézek ki mint egy 5 éves, aki most jött a fogócskából és lehorzsolta a térdét :D na mindegy :D ez a formám :D aaaztán tegnap estefelé jöttem haza, a vihar miatt viszont olyan migrénem lett, hogy gyorsan le is feküdtem aludni :)) most jegeskávéztam egyet, meg sorozatot nézek/nék :) gyros lesz ebédre nyami úgy imádom:) ennyi tehát, beszéljenek tovább a képek, véletlenszerűen a hétvégéről, mindenről :)



petra, gábor, barbi, én, réka :)

finomságok :D

sóógorok :D



pityulka :D





elég csúnyaaaság



rekka&gábor











ennyi lenne, majd még jövök:)) xxx

7 megjegyzés:

  1. fodor fagyi a legjobb. :D
    jók a napraforgós képek, nekem is van sok, majd ha lesz egy kis időm felpakolom őket végre. :)

    VálaszTörlés
  2. juhúú, de vártam már!:) ha még nem mondtam volna elégszer, imádom a képeid, meg persze téged is! :)) jaa...Pistát viszont még mindig nem szeretem:D

    VálaszTörlés
  3. dájó kis vidám képek :) a barackos-körmös a kedvenc :)

    VálaszTörlés
  4. èn lájkoltam (Karin) nem a Chris csak véletlen ô volt bejelentkezve :D csokcsok

    VálaszTörlés
  5. fodor fagyi nyamm, tiétek?:D

    barbi, köszönöm:) pityulkát én se bírom amúgy :D

    dóra: már megint más a körmöm, de köszi:))

    karin: chrisnek is örültem volna, de persze neked is:) jövöhéten lunch, movie, etc:) xoxo

    VálaszTörlés
  6. húú tegnapelőtt kipróbáltuk ezt a csodaitalt, csak mi hárman voltunk és inkább csak ketten fogyasztottuk...fele estére nem emlékszem :DD

    VálaszTörlés
  7. haha akkor bevált arrafelé is:)) azért remélem nem volt gond és ízlett meg minden:))

    VálaszTörlés