2011. július 1., péntek

július 1



húúh. tegnap este petrához mentünk Brigivel, vittünk vacsit, én ott fürödtem és készülődtem, hogy petráék vízszámlája nagyobb legyen:D  később jöttek a srácok, ott iszogattunk :)) aztán petránál is aludtunk, teljesen nyaralás érzés volt :) ma pedig ebédeltünk, turiztunk (majd egyszer lefotózom és megmutatom; szoknya, öv, virágos pulcsi). most meg pizzát rendeltünk, éééhenhalok már :D este pedig lehet sajtfundüt tolunk :)) ennyire tellett ma tőlem, puszikállak titeket. ja és van egy tervem, holnap egyedül leszek otthon, lehet megvalósítom, aztán jövök a részletekkel. ja és a nyereményjátékkal (mostmár tényleg!! :D) na csókpuszik:) 

szivecskés :)






love & kisses


6 megjegyzés:

  1. hmmm sajtfundüü imádooom. :) tegnap én is pizzat ettem így a turbbó diéta utáán. :) donpepés pizza jött be eddig legjobban itt szegeden, de ha tudsz valami jobbat akkor írd meg, szívesen kipróbálom :))

    VálaszTörlés
  2. most mi a mamma mia-tól rendeltünk, tiszta otthoni íze van, elég vastag a tésztája, fincsi volt. egyet fizet, kettőt kap akció van, kb 500-ra kijött fejenként az egy (és persze nem bírtuk megenni:D) próbálj rá, neten van étlap, meg telefonszám stb;)
    teeekla, sieesss hozzánk és nem kell féltékenykedned ! :)

    VálaszTörlés
  3. én ezt a kiflis virslis dolgot kívántam meg :) :D

    VálaszTörlés
  4. milyen fényképeződ van?:) (tudom nagyon témába vág :)

    VálaszTörlés
  5. a virslis téma fincsi is és olcsó is, ajánlom:))

    olympus e450-m van lora:))

    VálaszTörlés