2011. július 6., szerda

hétvégéről


még lógok a hétvégés beszámolóval:) családi kaján voltunk :) azóta meg itthon tengek-lengek, főzögetek anyuéknak :) majd hozok holnap két receptet is, ami nagyon egyszerű de nagyszerű :D tegnap mindenfelé jártunk, mamánál, vásárolni, stb,brigi szülinapjára készültünk elő, ma pedig gyors szegeden voltam :)) majd erről később, még csomó dolgom van, de minden hiányzik hozzá. áá. mindegy, holnap jövök még:) csoooooooook:)



magassarkű nélkül :( gyógyuljon már meg a bokinnyooom :)

crazy

tipikus:)





partik koma :))

jeges kv.. ez holnapra is kelleni fog...


amúgy meg a ruhák:
cicagatya: kínaiból, 1200 ft
szandál: szintén, 1990 ft
felső, öv: turi (max 300 ft együtt :D)
holnap jövök, jóéjt:)

10 megjegyzés:

  1. 1. azthiszem ez az a felsőd (vagy lehet, h nem=P) amit még mindig szakadatlanul imádok!
    2. én is ilyen virágos szandit szeretnék, csak világos, kifejezetten bézs színben (már írtam is róla egy időzített posztban).
    3. hát én sosem fogok tudni létezni magassarkúban, szóval nyugodj meg törpefelván mindig vár majd valaki egy fröcsire!=D
    puszkanyuszka.

    VálaszTörlés
  2. ja és most jöttem rá egy viccesre: a közös családi fotótokon mindenkinek más a hajszíne.=)

    VálaszTörlés
  3. jajj Adri, imádom ezt a felsőt és a cipőt:)

    VálaszTörlés
  4. zsannuszítókám: egy:igen, ez az a felső, emlékszem, hogy máskor is megdícsérted:) ígérem ha találok turiban még egy ilyet, elhozom neked:) kettő: világos színben nem láttam annyira, inkább kicsit rózsaszínes, pirosas árnyalatú volt még azt hiszem, de majd szétnézek. ha látok vhol szólok :)) három: én azért imádok magassarkazni, de a fröcsimöcsire mindig vevő leszek akár 158, akár 168 centisen is :D imádnám ha szegeden lennél állandóan:(

    rami: köszönöm, én is imádom őket, kényelem kényelem hátán:)))

    VálaszTörlés
  5. ..ja és igen:D apának alig van haja, mikiegerees fülhallgatósan kopaszodik:D vagyunk vörösek, feketék, szőkék, és -végre vaalaki aki barnának lát - barnák :D

    VálaszTörlés
  6. jajj nagyon jók a családi képek, meg a tesósok is csini vagy!!! :) és Sziszinek is tök jó lett a haja :) :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű a korall színű "pulcsi-felsőd"!! ahw*.*

    VálaszTörlés
  8. köszönöm Naomi!! :) épp a 90210-et nyúzom és tök jó, hogy Naomi vagy :)) köszönöm a kommentet, a felső turis, de lehet ráakad még vki, szoktak egyforma dolgok lenni turiban is :))

    VálaszTörlés
  9. yuheey a 120. követőd lettem. Örülök a 'NUDE' segítségnek. Még én is szeretnék az csoda essence mellé egy mattabbat is beszerezni.Szerintem az LA MakeUp-ban lehetséges hogy lesz;) üdv,xx,Naomi

    VálaszTörlés