2011. július 7., csütörtök

hárman párban



tegnap találkoztunk dórival és katával. már idejét nem tudom, hogy mikor sikerült így utoljára összejönnünk :) ittunk egy jogász kávét, amit nagyon dícsértek már korábban, sorozatokról dumáltunk, meg mindenféle dologról.   később a széchenyi téren üldögéltünk, kutyusokkal spanoltunk :D dóri átküldte a képeket, én viszont nem tudom neki vmiért, túl nagy a méret. na mindegy még próbálkozom dóri, ne aggódj!! :D itt van pár azért a tegnapról:) 
ááá írok majd még egy postot a kajákról, meg a mai napról, stbstb;) CSOOK nektek drágák :) köszi h olvastok, láttátok h 50000 az oldalmegjelenítés?:) JUHUUUUU. 







túrós áfonyás pali @bocitejivó + meggyes turmix








kertecske:)

ezekből nagyon sok vaan :)

véégree:)

részletek nemsokára

 most segítek egy picit apának meg ilyesmik, később még írok:) remélem nektek jól telik a nyár!! :) csók

8 megjegyzés:

  1. ...amit hamarosan megnyerhettek :D

    VálaszTörlés
  2. jajj de jó volt végre együtt!! :) huhúúúú ezek a gyűrűűűűk de jóóóóó :D :D :D

    VálaszTörlés
  3. ja én sem bírtam először átküédeni mert nagy volt, de miután regisztráltam akkor átbírtam, mert akkor többet enged :)

    VálaszTörlés
  4. tényleg nagyon jó volt végre együtt lenni :)

    VálaszTörlés
  5. igen lányok:))) hát akkor megpróbálok én is regisztrálni vagy mi, mert sehogy sem megy át, egyikőtöknek se :S puszi lányok

    VálaszTörlés
  6. örülök, hogy megtaláltad a gyűrűalapokat.=)

    VálaszTörlés