2011. július 8., péntek

finally summer feeling

ma azt hiszem idén először, éreztem h nyár van. tudom, hogy már egy ideje, meg hogy július van már hahó, de eddig valahogy vártam h leesik a hó. na mindegy. most hajat mostam, meg lassan készülődök, este Zitával, Petivel és Petrával fehértóra megyünk, sörfesztivál van a hétvégén, gondolkoztunk, hogy melyik este menjünk ki, de mivel hirtelen jött nekem holnap estére ugyanitt egy munkalehetőség, így a ma éjszaka maradt a bulizásra. remélem jó lesz, bár a társaság már adott, a kedvünk meg miért lenne rossz? :)
(azért, mert én hülye szerencsétlen átveszem a filmek hangulatát, és a 90210 2. évada elég lehangoló most számomra...nem tudom miért hat rám ennyire, nem veszem komolyan, meg tudom h csak egy sorozat.. de akkor is:D na mindegy, túlélem, és jóóó lesz a kedvem, ígérem:) 





ezek az itthoni képek nem annyira tükrözik még a nyarat, főleg h fekete fehérek, de ez van :D ma erre futotta.. (jajj megint kezdem a pesszimizmust :D) szóval have fun tonight, have a great party everyone!! 
xoxo, ade

3 megjegyzés:

  1. wáááóów:D de jó a fürdőrucid:) honnan van?

    VálaszTörlés
  2. Azt hittem, csak én vagyok olyan, hogy képes vagyok átvenni a filmek hangulatát.. Egy-egy mozi után nekem beletelik egy-két órába, amíg "helyre rázódok" :D Legutóbbi ilyen élményem a Forráskód után volt; de a legjobban a Requiem egy álomért fektetett kétvállra, az egész estémet megbabonázta az a film..

    VálaszTörlés
  3. @Sensimilia: jajj ami itt látszódik végülis egy felső, a bugyija meg olyan messze van h sztem azt nem látod, bár amúgy hasonló mintájú mint a fölső:) (ami egyébként new yorkerből van, a fürdőruci meg teszkóból, bár mindkettő évekkel ezelőttről:S)

    @Virág: igenigen, én is azt hittem egyedül vagyok ezzel, de nagyon felidegesít h el tudja rontani a kedvem egy ilyen. mondjuk fel is tudja dobni, van amitől rögtön buliznék stbstb:))

    VálaszTörlés