2011. július 28., csütörtök

csajos nyaralás :)

annyi minden van, amit nem mutattam meg még nektek:) nem fejeztem be a 10 day photo témát, a múlt hétvégi grillezésről sem számoltam be, a szép körmeimről sem mutattam képet, a tegnapi dóriskatás találkozóról is vannak képek, amiket majd a saját gépemre felrakok otthon és azokat is feltöltöm ide :)) bocsi ezekért, de valahogy elmaradtak:) tegnap vásároltam is pár dolgot, még ezeket is meg akarom mutatni nektek :))
viszont ma szabadtéri főpróbára megyek (a főszerkesztőm szerzett nekem sajtóbelépőt, szerkesztőként és fotósként megyek juhuhu ), holnap irány haza, vasárnap apa munkahelyén lesz ilyen nyári móka, hétfőn lazulás otthon, keddtől pedig nyaralás a csajokkal :) nem nagy, nem is messze megyünk, de nem is ez a lényeg:) vízpart lesz? lesz. kaja, pia lesz? lesz! vízipipa lesz? persze h lesz!!! zene lesz? de még milyen és mennyi!! mi ott leszünk? naná!! jókedv lesz? nem is kicsi :) én már nagyon várom:)) 8-10en megyünk, még nem tudom pontosan de juhuhuhu :) IMÁDNI FOGOM, már most imádom igazából :D 




:D











 úúúgy várom:) ti voltatok már valamerre? mentek? fesztválok? gondolkozom a SZIN első napján...:D na csok:)

5 megjegyzés:

  1. a kis shot-os pohár :D:D:D héé színes jégkocka kell!! juhuuujj de várom, még ötöt kell aludni :)

    VálaszTörlés
  2. húúúúdevároooomáááááááááááááááár! :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon várom!!! u.i.: olyan akarok lenni mint a narancssárga szemcsis csaj!!!!!!!!! wáá gyönyörűű

    VálaszTörlés
  4. dejó az a színes jégkocka:)
    mi szétfesztiválozzuk az életünket, nektek jó nyaralást:)

    VálaszTörlés
  5. :)) lányok nemsokááára megyünk jhuhuhu:)))

    Rami: igen a színes jégkocka nagyon joo, meg akarom csinálni:)) fesztiválok jóók voltak? melyiken voltatok??

    VálaszTörlés