2011. július 4., hétfő

boring

full unatkozom.szombaton reggel jöttem haza, hogy befessem anyu haját, és kiderült, hogy apa már befestette neki, szóval kb felesleges volt rohannom, mert ők mentek dolgozni (én a bokám miatt nem tudtam volna jól szorgoskodni), szóval egész nap egyedül voltam itthon. nem rossz egyedül lenni, de most se laptopom nem volt itthon, se tanulnivaló (komolyan lett volna kedvem tanulni...vagy csak most gondolom így..). a tévében egyébként is foscsi műsorok voltak, meg néha el is ment az adás, az itthoni gépünkön meg nem nagyon szeretek netezni, filmet sem tudok nézni, mert sötétebb  a monitor képe, mint az átlagos..és még a hangszórók sincsenek benn, mert a kömpibuli óta kinn vannak a garázsban, ami jó, mert napozás meg sütögetés meg hintaágyban flesselés közben tökéletes, hogy hallgathatom kinn a zenét, de most még az idő is olyan parás, hogy nem tudok kinn lenni. ÁÁÁ. jó tudom, ez elég pesszimista felsorolás volt, de komoly szenvedtem. szóval kb aludtam egész nap, egész éjjel. meg néztem mtvn éjszaka black eyed peas koncertet, na az legalább jó volt (fél óra az egész napból OOJE :D) szóval ezek voltak, tegnap családi kaján voltunk, ott nagyo jól éreztem magam, iszogattunk, eszegettünk, dumáltunk rokonokkal, megterveztünk egy újabb párizsi utat (!!), merthogy nővérem keresztapujának régi álma oda eljutni, és ki volt akadva h mi voltunk ott és nem is szóltunk neki :D és ősszel talán elmegyünk, kisbusszal, ő vezet, így a két család, pont beférünk:) jajj de jó lenne, nem merem beleélni magam, de azért már tervezgetem :D szóval ezek voltak, ma pedig ugyanaz vár rám,mint szombaton. unalom a köbön. pedig imádok itthon lenni, de úgy, hogy mindenki itthon van, vagy legalább anya vagy apa ne dolgozna ilyenkor. tudom elég ovis hozzáállás, de tényleg megőőőrülök az unalomtól. szegedre visszarohangálni meg felesleges, anya se szereti, mert úgy érzi h nem szeretek itthon, meg ilyenek. bár tuti akarok menni, dórival és katával talizni :) meg pár cuccomért el kell ugornom a héten, mert hétvégén sörfesztivál fehértón (huuha :D) és lehet megyek, bár annyira még nem mozgat meg, csak ha jó lesz a társaság:) szóval ennyi. képeket meg nem tudok mutatni nektek, bár készült pár, amit mondtam saját készítésű téma, arról is van egy kettő jó, meg a családi banzájról is, majd laptopom birtokában fel tudom őket rakni:) addig pedig elégedjetek meg pár random kedvenc képpel :) hugs&kisses, adrus 

oo inkább nem is válogatok képeket, mert ahogy ezt megláttam, eszembejutott h írhatok top10 postot, ahhoz úgy sem kell nagyon sok, top10 sorozat post coming soon :) xoxo

2 megjegyzés:

  1. kitartáás! mikor jössz suncitybe? igaz mosta annyira nem sun-os, de na :D :D

    VálaszTörlés
  2. remélem holnap reggel :) majd írok facen:) sunpuszi

    VálaszTörlés