2011. július 5., kedd

barkács csaj

ahogy nagy unalmamban kapcsolgattam a tévét, a spektrum home-on (igen azt hiszem azon volt) megláttam alul a kiírást, barkács csaj. még kapcsolgatás közben azt sem szoktam megvárni, hogy a képet lássam, csak a címeket nézem, ilyen teleshop meg televíziós vásárlásnál alapból nyomom is tovább. tehát megláttam ezt, és mivel a többi csatorna kínálata több volt, mint ergya, ezért mondom rákukkantok, alapból szeretek ilyeneket nézni. a külföldi dolgokkal sincs baj, jókat csinálnak, ügyesek, vásárolnak mindenhol, dolgoznak vagy 10-en, felújítanak, kitisztítanak stb. de ez magyar. Ullmann Mónika a műsorvezetője, de ő is dolgozik benne és húú. valamiért nagyon jó volt nézni. jól esett h nem a szinkront hallom, hanem az eredeti hangjukat (az angollal is azt szeretném, feliratozzák és halljam az eredetit). Ebben a részben egy középkorú férfi konyháját újították fel, reggel mentek, és amíg dolgozott a srác, addig munkálkodtak, a bnője/felesége tudta nélkül. nagyon jól sikerült az egész, és tényleg ahogy néztem, mintha csak magunkat láttam volna. mármint a családunkat. a házunkat anya és apa soksok segítséggel, de saját kezűleg építették fel, igaz én még kisbabaként a babakocsiban szunyókálva az épülő ház mellett max abban vettem részt, hogy nem csináltam a fesztivált és nem kellett percenként hozzám rohangálni. viszont csak 5 éves koromban költöztünk be, már vannak emlékképeim, hogy miket kellett csinálni, biztos tudtunk azért mi, a gyerekek is segíteni ezt-azt.. azóta pedig csomószor festettünk, lettek új bútorok, kerítés, felújítás stbstb, amiben élvezettel veszek részt. tavaly sziszinél, most pedig brigi lakásában van felújítás, laminált padlót raktunk le, falat bontottunk stb. szóval ezt látom a műsorban is, Mónika nem hagyja a fiúkra a munkát, jó látni, hogy tényleg lecsavarozza a polcokat, és lecsiszolja a falat. és olyan mondatokat, szavakat használnak, amit a szinkronokba sosem raknak bele. nem tudom megmagyarázni, nekem nagyon tetszett. azért is álltam meg, amikor megláttam az adást,, mivel rögtön az SOS szerelem jutott eszembe, abban is játszik ugye Ullmann Mónika, és néztem, hogy ez most ő vagy sem. de igen ő az. szóval csak ezt akartam, ha megint ráakadok valamelyik unalmas délelőttön, tuti megnézem :)  


az egyik kedvenc jelenetem az SOS szerelemből:D



és leírás a port.hu-ról:
A népszerű színésznő, Ullmann Mónika megmutatja, hogy a deszkák nem csak a színházban jelentik a világot, hanem akkor is, amikor saját kezűleg tudunk belőlük maradandót alkotni. A műsor praktikus tippeket ad arra vonatkozóan, hogy mennyi mindent lehet kezdeni a régi, megunt dolgainkkal, mint például egy bőrönddel, amiből pár perc alatt mutatós és kényelmes fotel készíthető. Móni saját maga végzi a barkácsoláshoz szükséges anyagok, eszközök beszerzését és magát az átalakítást is: barkácsáruházban vásárol, OSB lapot fűrészel, fúr, ragaszt. Egyszóval nőként ezermesterkedik a ház körül. Hasznos tippjeit népszerű és ismert emberek is megirigylik, Falusi Mariann például teljesen odavan a bőröndfotelért, Tillának pedig a kerékpár kerékből készült mécses csillár tetszett meg.
barkácsoljatok ;) xoxo, adrus



4 megjegyzés:

  1. Én régóta nézem a műsort.Kétféle "műsor" van amikor otthon alakít át dolgokat, pl: rekeszből polcrendszer, kanáltükör vagy ecsetváza, és van ez a másik amikor elmegy valakihez és a család többi része tudta nélkül alakítja át a konyhát a gyerekszobát vagy bármit egy nap alatt.Én nagyon szeretem nézni.

    VálaszTörlés
  2. És nem nézted meg ki vágta?? (bár csak asszisztens volt) ;) Egyébként meg kamu az egész=barkamu!

    VálaszTörlés
  3. @bibsy: hu akkor majd rákukkantok, láttam, hogy április óta megy a műűsor:)

    @biu: robogó volt??nem is néztem:O kamu?? na majd elbeszélgetünk erről :D

    VálaszTörlés
  4. igen igen, állítólag más csinálja meg az egészet, ullman m pedig csak odavan téve, mintha ő csinálná!

    VálaszTörlés