2011. július 31., vasárnap

agrikonos móka :)


ma apukám munkahelyének cégénél (vagy h kell ezt írni, szóval ahol dolgozik, azok szervezték:D) volt ilyen majális szerű (igen tudom, hogy július van:D). azt hittem nagyobb valami lesz, bár nem volt vmi jó idő, meg nem sokan voltunk, de a kaja finom volt, a helyszín is (kiskunmajsai sziget disco), elugrottunk közben a srácokkal sörért és petrát is meglátogattuk, mert dolgozik ma az üdülőfaluban :D aztán meglepően gyorsan eljöttünk a mókázásról, de szerintem ebben az is közrejátszott, hogy forma1 van és mindenki nézné a családban:) szóval most itt ücsörgünk, a kommentátooor ordibál zuhog az eső a hungaroringen nagyon izgi a futam:)sörözgetünk, anya sütit süt, kicsit őszies érzésem van az időjárástól, meg attól h benn ülünk a tv előtt:) ez volt tehát ma, most totááális döglőődés kezdődik, holnap pakolászás meg minden, kedden reggel pedig indulunk a csajszikkal "nyaralni" (=eltölteni pár napot közösen zitus mamcijának nyaralójában soltvadkerten) ;) jhuuhuhuh. can't wait for it!!! :) nektek hogy telik a hétvége/a vasárnap? (én egyébként utálom a vasárnapokat de ez most nem olyan rossz :D)

Brigi^^











ami rajtam volt ma:
cicanadrág: kínaiból 1000 ft
felső, fekete: (ez az egyik amit tegnapelőtt vettem): kemény 20 ft volt, turi :D
felső,bézs: 120 ft, turi
nyaklánc: h&m: 1990 (pff ez kb a legdrágább ma rajtam, elég gáz:D)
gyűrűk: saját készítés
szandál(bár nem látszódik, de telitalpú barna): kínai, 3000 ft

remélem jól telik a weekend bébibogyók :) lovelove, A

9 megjegyzés:

  1. nagyon csinik vagytok!!!!! és Brigi hajaaaa istenem nagyon jóóó! :) hú egy ilyen cicanacit sztem holnap be is szerzek :) kikoptak a fekete cicanacijaim

    VálaszTörlés
  2. köszi drága:)) jaja nagyon jo, remélem nekem is megcsinálja majd ilyenre nagyon jool néz ki :) azzal a masnival meg főleg:))
    cicagatyuszt meg én is veszek majd még egy újat:) most nyitva van az a bolt? a mozgólépcsőtől jobbra ami van. múltkor le volt zárva, remélem már kinyitott:)

    VálaszTörlés
  3. igen az a masni wáá coooool! :D
    ja én nem is tudtam h le volt/van zárva, remélem már nincs :S

    VálaszTörlés
  4. köszi hogy írtál kommentet mert így bukkantam rá a blogodra, gyorsan átfutottam és tetszik :) úgyhogy plusz egy olvasód van :D

    VálaszTörlés
  5. Az új bejegyzésembe mókás játékra invitállak!

    VálaszTörlés
  6. m.bunny, nincs mit igazán, olvaslak egy ideje :)) örülök h rámtaláltál, és a követésért külön köszi:))) örülök nagyon h tetszik:))

    bibsy: rádpillantok mindjárt a mókára:)

    VálaszTörlés
  7. Great outfit! Love your hair! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  8. 20 ft? Ez de jóóóó! Nekem 100 ft-os cuccaim szoktak lenni. Nagyon jó a nyakláncod!

    VálaszTörlés
  9. thank you Sara so much:) I'll check your blog :) thanks for comment:)

    Bog-Bog: igen igen 20 forint, nagy hónapvégi akció volt a turiban:) 200 ft /kg :)) a nyaklánc pedig ah&mből van:)

    VálaszTörlés