2011. július 14., csütörtök

10 day photo challenge - első nap

sok helyen láttam már ezt, és mivel unatkozom, és itthon ülve kócos hajjal nem sok mit tudok nektek mutatni, így gondoltam belevágok ebbe, 10 nap az egész, van kedvem képeket keresgélni :)) 
Day 1 -Facebookos profilképed
Day 2 -Egy 1 évvel ezelőtti kép rólad 

Day 3 - Egy kép valakiről, akit szeretsz 

Day 4 - Fotózd le a kedvenc színű tárgyat a szobádban 

Day 5 -Egy kép, ami boldoggá tesz 

Day 6 -Egy gyerekkori fotó rólad 

Day 7 -Egy képen, ami vicces fejet vágsz 

Day 8 -Egy kép rólad és a legjobb barátodról 
 
Day 9 - Egy nyaralós képed 
Day 10 -Egy mai kép rólad

első nap tehát a facebookos profilképemet kell megosztanom veletek:
most éppen ez az, valamelyik nap cseréltem erre:)

előtte ez volt egy jó ideig:)

és pár régebbi (nagyon sok profilképem van feltöltve:D)









:D


 ezzel a viccci zöldes hulkos akármivel zárnám:D elég régiek és viccesek a mappa végén levő képek :D köszi h benéztetek, holnap folytatom:)) 
lovelove, adru

5 megjegyzés:

  1. nem tudom mi lehet a baj nici. :S másik böngészővel próbáltad már?? nekem megjeleníti őket:S

    VálaszTörlés
  2. Utálom, hogy Rólad csak jó képeket lehet csinálni! :D Elárulhatnád a titkodat.

    VálaszTörlés
  3. áá nehogy azt hidd h csak jókat lehet :D nyilván a foscsikat nem rakom ki:)) amúgy meg arra szoktam figyelni h a számomra jobban tetsző oldalamról fotózzanak:) meg persze ha egy kép jól sikerült, akkor máskor is megpróbálok arra hasonlítani:D vagy mi:D nincs más titkom:D

    VálaszTörlés