2011. június 2., csütörtök

vegyesfelvágott

tegnap biziosztás volt, meg hazahozhattuk a szakdolgozatunk egy példányát, de mi cseréltünk is katával, hogy el tudjuk olvasni a másikét:) ezek után pár osztálytárssal sörözni indultunk, de én nem ittam (1: nem szeretem, 2: matekból mentem írni még délután) meg korábban el is jöttem. dórival uzsiztunk nálunk egyet, aztán mentem is matekra, ami ismét nagyon nehéz volt, nem is tudom, remélem sikerült, de nem biztos. hát szép, ha ezt bukom, na mindegy. később csináltam itthon egy kis vacsit, hármasban (petra, zita én) el is fogyasztottuk:)) ma pedig zitussal voltam vásárolni, most meg a lányokkal tiszaparton tanulni, de folyamat elkezdett esni az eső. mindenesetre nagyon jó kedvem van, ma megyünk egy laza szülinapra, de nem sokáig, mert holnap makroökonómia vizsga ;)) már csak egy követő kell a 100hoz, aztán terveztem egy nyereményjátékot, de erről később. 

bonnie: osztálytárs brigusz kutyija:)


zitus:))

és az új cipijeee. gyönyöööör:)

love:)

radlerkám cipikém (nem ízlik nagyon ez a sörtéma:S)



span:D




mackópajtással puszilunk mindenkit, majd jelentkezem:))) love&kisses

11 megjegyzés:

  1. kell a Zitu szandija meg fülije! :)

    Neked meg olyan szép színes az életed, hogy meghalok Tőled!

    Puszillak

    VálaszTörlés
  2. igen annyira gyönyörűek a cuccai. nekem a szandiban csúszkálna a lábim, azért nem csaptam le rá és vettem meg előle, de gonosz lettem volna:D de csorgatom rá a nyálam én is:D :)) puszilla teklu
    soksokpuszi

    VálaszTörlés
  3. Annyira jó az a szandál a kék körmökkel. :)

    Különben meg olyan vagy mint valami energiabomba. :D

    VálaszTörlés
  4. de jó, 100. követő vagyok: D de már régen nézem a blogot, az tűnt fel először hogy tök jó stílusod van, nagyon jól párosítod a ruhákat: ) az a szandál gyönyörű, honnan van?: )

    teenyweenyobsessions.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. juju Judi, köszönöm, energiabomba vagyok bizony:))

    Juli, de jóóó, üdvözöllek 100.ként:)) nagyon örülök neked, nemsokára nyereményjáték lesz, te biztosan kapsz már ennek örömére valami ajándékot!!:)) köszönöm, hogy itt vagy!!
    köszönöm a bókot is, a blogodra mindjárt én is rálesek!! puszi lányok

    VálaszTörlés
  6. nyereményjátééééék! alig várom már én is, h legyen időm arra amit kitaláltam régesrég.
    szépcipp, annyira utálom, h én nemtudok ilyet hordani...=(

    VálaszTörlés
  7. adrus, de jó, köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy!: ) még teljesen kezdő vagyok, de nagyon örülök ha benézel: ))

    VálaszTörlés
  8. Nekem is a színességed tetszett meg nagyon, a fényképeid és az, hogy olyan saját stílusod van, ami nagyon tetszik, és tetszene, ha nekem is hasonló lenne ... :) Pont ahogy olvastam, amit írtál a szülinapozásról, hallottam "Boldog Szülinapot!" énekelni egy kiscsapatot a Batthyány utcából, az egyik tetőtéri lakásból :) lehet,hogy Ti voltatok? :D

    VálaszTörlés
  9. aaa Zita szandi, meg az a fülbevalóó *.* na meg persze a lakk...ugye ezt dicsértem meg múltkor rajtad is? :) Valamelyik nap a liftbe egy lánykának is ugyan ilyen volt, áá kell nekem is! :) Macis kép meg kis édes! :*

    VálaszTörlés
  10. hehe, nem mi énekeltünk, de majd legközelebb elnézek arra is mókázni :D :))

    streeisykém igen rajtam is olyasmit dícsértél, szeretem én is :)) puszillak

    xoxo

    VálaszTörlés