2011. június 10., péntek

szivecskék

ma több szivet is viseltem, lehet már túl sok is volt, de nekem így tetszett:) délelőtt voltam szolizni zitával, kicsit meg is égtem, ezért a fejemet inkább nem mutogatnám:D délután pedig tanulni voltunk a lányokkal, statisztikát gyakoroltunk a mekiben, meg pedig vacsiztam és még tanulgatni kéne kicsit, csak éppen nem tudok miből. fos ez a tantárgy, na mindegy. szóval holnap 10kor vizsga, aztán zuzzantok haza dolgozni, aztán tanulás a jövőheti vizsgákra. off. nektek szép hétvégét, ha buliztok ma (aajjéénisakarok:| ) akkor jó mulatást:)) xoxo







jajj az ékszerekről jut eszembe, a nyereményjátékhoz lassan már megvan minden, a vizsgák után elkészítek mindent, és mehet a móka, de az a kérdés, hogy szeretnétek egyáltalán h legyen? a 100. követőmet mindenféleképpen megjutalmazom, annyira megörültem neki:)) egyébként mindannyiótoknak egy rakás köszönet és soksok puszi :)) 






2 megjegyzés:

  1. hogyne szeretnénk :) tök jó lenne!
    holnap fogok szecsuáni csirkét készíteni itthon,olyan ínycsiklandozóan nézett ki nálad,remélem sikerül..nyáron a barátaimnak is szeretnék csinálni.kösz az inspirálást!!:D

    VálaszTörlés
  2. jajjdejoo:)) örülök a kommentednek:) a csirke pedig biztosan menni fog, kicsit pepecselős, de amúgy egyszerű, csak nehogy túl csípősre csináld, bár te tudod, hogy szeretitek:) ha pedig jól sikerül, akkor nyáron már az egész bandának bemutathatod a finomságot, jupi:) remélem máskor is segíthetek, majd írj, h milyen lett!! :) vááárom, puszik:)

    VálaszTörlés