2011. június 5., vasárnap

szecsuáni adrusmódra

huh itt is vagyok : ) jó kis elfáradós hétvégém volt, pénteken segítettem anyának gyomlálni :D akkora parék nőnek manapság... na mindegy, ott jól el is fáradtam, aztán epret meg cseresznyét ettünk apával anyával nyammi:) szombaton anyuval ketten dolgoztunk, 40 fok, soksok tennivaló, reggel 8tól este 8ig le se ültünk. kicsit húzós volt, eléggé elfáradtam, de aztán otthon hajmosás, felfrissülés, hintaágyak, apa anya adrus, sör sör bodzásvodkás koktél:) hamar jobban éreztem magam:D (nem vagyunk alkoholisták egyébként:D - a szerk.
ma meg én csináltam a vasárnapi ebédet, legalábbis egy részét, szecsuáni mézes szezámos csirkét, mindjárt el is mondom, hogy hogyan készült, hátha kipróbálnátok:) délután brigivel teheneket kerestünk, mert kedvem volt fotózni:D aztán meg indulnunk is kellett vissza. Sziszi kijött elénk, hoztunk neki is elemózsiát otthonról, most pedig bevásároltam, pakolászok, holnap reggel turiii, végre..már olyan régen voltam. aztán tanulás, a héten (ha minden jól megy, matekkal együtt) 4 azaz NÉGY igen jól olvastátok..:NÉGY vizsgám lesz. szombaton az utolsó, 10től asszem, utána rohanhatok is haza a mars térről buszocskával, mivel ismét dolgozom szombaton. ilyen rohanást. ááá. ha egyszer mindennel végzek és semmit sem csinálok egy hétig...na...az... ilyen úgysem lesz, imádom, hogy zajlik körülöttem az élet:D most meg mindenki a viharra panaszkodik, én még nem érzékelek semmit, lehet szegedet elkerüli vagy nem tudom, mindenesetre hallgatok vmi jó kis zenét, herculesezek egyet, vagy nézek vmit, és ha megjön a várva várt eső, kiállok az erkélyre elázni, aztán alszok egy jóóót a dörgésre:)) imádok esőre aludni:) na jöjjenek a képek, és a recept is, a hétre pedig soksok jó kedvet és sok szerencsét kívánok nektek (ha vizsgáztok, vagy bármi máshoz:D) lovelove.




eperturmix készülőben:)
méz, pár szem eper, tej és egy kis porcukor a tetejére:


 a szecsuáni csirkéhez mi otthon két csirkemellet használtunk fel, de egy is bőven elég úgy 4 emberre. 1 adaghoz kell még: 
6 evőkanál liszt, 3 evőkanál keményítő (liszt is jó helyette egyébként), 1.5 kávéskanál sütőpor, 1 tojás, 1 ek. olaj, 1 kicsi só, és ezek összeállításához víz, amennyi szükséges, hogy félsűrű masszát kapjunk. a csirkét kockákra vágjuk

beleforgatjuk a masszába


bő olajban aranybarnára sütjük



és ha kivettük akkor gyors lecsepegtetés utána beleforgatjuk a mázba, ami így készül: méz, ketchup és chili keveréke, mi egész chili paprikát használtunk, persze nem az raktuk bele az összeset, lehet örleménnyel is csinálni, de az is elég, ha erős pistát, vagy csípős piros aranyat nyomtok a mázba. a méz és ketchup arányát pedig ízlés szerint változtassátok, ha megvan a megfelelő arány mehet bele a szezámmag, és a kisült falatkák.

a méz miatt könnyen ráragadnak a még forró husira, és kész is:)) olyan íze van, mint a kajáldákban, vagy még jobb:)) kicsit pepecselős, de egyébként nem nehéz elkészíteni:)) szóljatok ha kipróbáltátok, hogy milyen lett:))


jó étvágyat :))

cseresznyés süti

és a pacik, tehénkék:

by brigi:)



B.



na ennyi:)) 

hugs&kisses, love u all :)

7 megjegyzés:

  1. pont én is ilyen kaját csináltam valamelyik nap:D csak a tésztába raktam még szezámmagot :D meg szójaszószos pirított tészta volt a köret hozzá:)

    VálaszTörlés
  2. wuhuu! ez a kedvenc kajááám! :D ha lesz időm megcsinálom itthon! :)
    am soksikert a vizsgákhoz. durva, hogy 4 lesz neked. nekem szerencsére már csak 1 és végre nyár!(Y) *heti 5 nap melóval. juhuu. -.-'*
    de az élet széép. :)
    pusz

    VálaszTörlés
  3. hihi, ilyen kajcsit véletlenül én is tudok.=)

    VálaszTörlés
  4. igen igen én is pirított tésztát akartam hozzá, csaknem volt otthon tészti:))
    sunnygirl: jóóhogy csináld meg, nagyon fincsi lesz:)) soksikert a vizsgához még, aztán kitartást a meloohoz, de végre nyár:)
    zsann: nem véletlen az:)

    VálaszTörlés
  5. na megcsináltam én is :) nagyon finom lett!!:D

    VálaszTörlés
  6. tegnap csináltam meg a szezámmagosat=)
    isteni finom lett. úgy is írtam ki hogy "Adriféle recept":D:D

    VálaszTörlés
  7. de édes vagy:)) nagyonnagyon örülök:)) na akkor jövök majd több recepttel, hátha tudsz még hasznosítani vmit belőle:) jajjj, nagyon boldog vagyok:))

    VálaszTörlés