2011. június 14., kedd

somersby


helo szépségeim. ah. ez a somersby nagyon fincsi, almasörnek árulják, de igazából almabor, de tökmindegy, hogy mi, mert nagyon fincsi. alkoholtartalma 4.5% körül mozog, ami a fincsi és ízesített dolgok közül elég kiemelkedőnek számít.(citromos radler, borsodi max 2% körül van és a legtöbb sima sör is max 4-5 azt hiszem) egy a lényeg: nagyon jóóó:)
nemrég értem haza srácok, brigivel taliztam délután mesélés és tanulás céljából. ehelyett mesélés sörözés, fotózás és jegeskávézás lett. mindegy, mert a kávétól felpörögtem, szóval még tudok ma matekozni egy csomóót:)) nem is írok többet, rengeteg (de tényleg sok) kép fog most következni, előre is bocsi a mennyiségért, így is kihagytam nagy részét :D remélem jól vagytok, engem várnak az eloszlás függvények és a valószínűségszámítás, szóval sorry, de őket választom, titeket meg pattintalak. :D soksok puszi a fejetek búbjára drága olvasóim :)









ennek a tuborgnak viszont tényleg sör íze van. (pedig citromos) auujjj.





























és B.ről néhány:








és most a jól megérdemelt (vagy se :D) frissen kisült barna magvas zsemlés szendvics:)
nyammer de finooom vooolt


á lerohad a kezem a sok kép belinkelésétől (igen linkelnem kell a gmail doksik közül, ahova feltöltöm, mert a blogger nem enged már egy jó ideje feltölteni semmit, mert hogy túlléptem a keretet....jellemző :D 

szóval most maaatemaatika az a csodááás, aztán alcsi, még matek, aztán vizsgaa 3kor (szokásos:szurkoljatok) aztán egészséges táplálkozás tanulás, csütin vizsga, és jeaah:) 

dóri kutyusának sajnos eltört a lába, valamikor őket is meglátogatom, turmix innen is puszillak!! erős kutyi vagy!!

szép estét, jókedvet, csavargást, evés ivást, vattacukrot, fagyit, sört, cseresznyét, és egy rakat adripuszit kívánok nektek :) xoxo


11 megjegyzés:

  1. jaj ittenkém milyen vicces szitu :) benéztem a hűtőbe és találtam egy citromos gössert, épp ezt cuppogom, amikor látom, hogy linkelsz, megnyitom a blogot, és a Somersby a kedvenc almaborom kacsingat tök szuper képeken :) az az élet iróniája :D
    nem fair, hogy te ilyen barna, szép hajú, szép és csinos vagy!
    és remélem sokan mondták már, hogy soha, de soha, de tényleg soka ne fesd be a hajadat! álomszép

    puszik

    VálaszTörlés
  2. a citri gösser nem rossz, főleg hűtve, na de ez a somersby, isteniii joooo:) remélem egyszer együtt is iszunk (nem)egyet?!:))
    az viszont fair, h te lettél ilyen gyagya nem én:D hülyeségeket beszélsz :D
    mondták már igen, meg félek is a hajfestéstől, szóval marad ez a seszííínűűség :D öröm h neked bejöön:)
    puszillaaak tekluu :))

    VálaszTörlés
  3. és esküszöm, lemegyek hozzád, hogy lőj rólam pár fotót! kész vagyok tőlük :)

    VálaszTörlés
  4. viccelsz? nyáron összehozok egy szeged trip-et!
    és veszünk egy láda cidert!

    VálaszTörlés
  5. somersby, hát az mekkora egy szuperfinom valóban.=)
    és én majd igazságot teszek: adrus is szép, tekla is szép, a világ is szép. bár ma ezt a könyvtárból nem éreztem át, demajd....=P
    puszilányok.

    VálaszTörlés
  6. @tekla: gyeregyereee!!! suncity trip, szeretettel várlaaak, két láda legyen!!! tényleg gyere!!! és mehet a shootin ;)

    @zsannu: könyvtár is szép(főleg ha a TIK) és zsannu gyönyörűű:)) mindjárt végzeel, aztán mehet a megőőrülés drágaság!!szétmegyünk!

    VálaszTörlés
  7. la dolce vitaaaaaaaaaaaaaa :)

    adru vedd ki a szőellenőrzést mert idegbajt kapok :D

    VálaszTörlés
  8. van vörösáfonyás somersby is, bár még magyarországon nem láttam, de bizti az is nagyon fincsi. :) extrajók lettek a képek ;)

    VálaszTörlés
  9. aah. kóóóstolnáám :) köszi ani, láttam a blogod, bííírom nagyon:)

    tekla, azt h kell kivenni?:D

    VálaszTörlés
  10. beállítások-megjegyzések-és alulról a harmadik. :))
    köszii adruus, valamivel el kell tölteni az időt vizsgák előttt. :)

    VálaszTörlés
  11. őőő miért ismeri mindenki azt az almabort én nem tudom, hogy milyen, de ha mindenkinek ízlik akkor ki kell próbálnom :D a fehér galmbos kép very nice :D

    VálaszTörlés