2011. június 13., hétfő

rihanna loud tour

volt egy pályázat a ticketpro facebook oldalán, miszerint plakátot kellett tervezni a rihanna koncerthez. egyik ismerősöm (dávid, őket fotóztam múltkor a barátnőjével) is készített egyet, és ahogy végignéztem a többi jelöltet... tényleg övé a legjobb, úgyhogy sosem csináltam még ilyet, de légyszi ha gondoljátok és nem bántok 2 percet szánni rá, és persze ha tetszik nektek is a plakát, akkor lájkoljátok a facebook oldalon!! :)) nekem nagyon tetszik, és annyira gagyik vannak mellette... a nyertes pedig két személyes front of stage jegyet kap, fincsiii. dáviddávid, hajrá!! :) szavazni itt tudtok ;))





rumbumbumbum 

xoxo, adrus

4 megjegyzés:

  1. köszönöm, neked is Adri, és akik szavaznak azoknak is!!! :) Szegény Helga, kb. olyan magas, mint a színpad lesz, és hát megjöttünk már az álló jegyvásárlásból... a front of stage jegy meg hát nem a legolcsóbb, így ez az egy esélyünk van! Szóval mégegyszer köszönöm!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg ez lett a legjobb, bár én más betűstílust választottam volna az információkhoz alulra, de szavaztam, szép munka :) Remélem nyernek :))

    VálaszTörlés
  3. direkt választottam ezt a betűtípust, mert ehhez hasonló a turné névadó albumán ( L O U D ) a betűtípus :) köszönöm, hogy szavaztál!!

    VálaszTörlés
  4. nekem is nagyon bejön, szavaztam is. :)

    VálaszTörlés