2011. június 3., péntek

makro:pipa



na végeztem is a vizsgával, pakolok és megyek haza kömpire:)) a makro vizsga félig volt nehéz, félig könnyű, négyes, vagy ötös lesz szerintem, legalábbis arra számítok, sok kredites úgyhogy remélem minél jobb. ha nem, akkor megyek javítani:) remélem ti is jól álltok a vizsgaidőszakkal/érettségikkel/melóval/szerelemmel/barátokkal/jókedvvel/mindennel :)) nagyon szép hétvégét nektek, sok csók:)

most pedig pár kép, mindet másképpen csináltam meg, de igazából nem sok mi látszik, ez van :D 

reggeli:))







ma egyébként az új telitalpú szandimat viseltem, egy pastelszínű shorttal, és táskával, meg egy barna pulcsi volt rajtam (meg is sültem szóval ezt most csere:D) meg arany kiegészítőkkel:) 


xoxo, rosszalkodjatok a hétvégén helyettem is:)) 
adrus







2 megjegyzés: