2011. június 14., kedd

learnin'

ígérem nemsokára normális outfites, izgi, stbstb post-tal is jelentkezem, addig viszont még van egy jó kis tanulós nap, amikor maradnak a camos képek:D tegnap jöttem vissza szegedre, hétvégén stat vizsga után dolgoztam, aztán matekoztam, cseresznyét raktunk el otthon stbstb ;) most meg spinningen voltunk zitussal reggel, jegeskávéztunk egyet, és a megváltás: hajmosás :D eléggé felfrissültem tőle, meg a spinning is felpörgetett, úgyhogy neki is állok a mateknak, már csak ez a hét (ha minden jól megy, és végzek a vizsgákkal) JEAH :D 

hiányzik a diáknapok, soksok ember, semmi dolgunk, bulik á... de lassan vége és jöhet a nyáár:)

délután brigivel talizom, mesél a siófoki nyaralásukról, én meg tanulok, lehet lövünk pár képet, szóval este jelentkezem, remélem addigra összeszedem az arcom :D csoook nektek, szép napot, az érettségizőknek (amennyiben ma szóbeliznek, nem vágom h h van most) sok sikert!! :)) jövöre tali szegeden!! 

xoxo, adrus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése