2011. június 21., kedd

happy ending:)

ma van a nyár első napja, és együtt vele az idei tanéven utolsója is :) ma volt az utolsó vizsgám, megfeleltem ó je. :)) az átlagom 4,2-4,3 körül fog mozogni, remélem normális ösztöndíjat kapok majd érte, mivel ezért a félévért szeptemberben kapjuk, és kevesebb felé osztódik (gólyáknak nincs), meg sokkal jobb is lett, mint az előző (3.6 körül vagy nem emlékszem már) és azért is kaptam/ok 15000-t. tehát most örülök nagyon, végre semmi tennivalóm (jó ilyen sosincs természetesen, de kicsit pihenek.) DE NEM MA :D mert most nekiálltam nagytakarítani, sorbaraktam a jegyzeteimet, stbstb, szétpakolás elején vagyok még, és csak utána jön az össze :D szóval ennyi kb, a hétvége történéseit pedig képekben osztom meg veletek:



szombaton hazamentem a jó kis buli után, és anyuval egy laza salátát vacsiztunk, aztán készülődtem, mert...

...mert petrával gyorsba kitaláltuk, hogy átnézünk fehértóra, ahol ő még sosem járt, én sem mostanában, bár ott töltöttem fiatalkorom nyarait :D tehát most bemutattam neki, hogy készüljön fel a kunfehértói nyárra:)

vasárnap otthon alukáltunk brigivel, majd ebéd, ismét szundi :D



aztán jöttünk is vissza szegedre, ahol areszékkal bedobtunk gyors egy jegeskávét ;)


tegnap egész nap tanulgattam (blabla) ki sem mozdultam, ma pedig mentem vizsgázni 10-re :

utána a teszkóbarátom támogatott egy kis reggelivel, somersbyvel, és elfogyasztottam itthon békességben, megnyugodva:

most pedig félig már szétpakoltam, jöhet a nagytakaríítááááás :

köszönöm h velem vagytok :) 
lassan elkészülök majd a nyereményekkel, és jöhet a játék is. minden új követőőmnek soksok köszönet és remélem tetszik póniországban:)
csókpusziölelés xxx


happy ending&sky and sand = mindkettő szerelem

14 megjegyzés:

  1. jaj már te miért vagy ilyen barna és szép és miért iszol folyton SOMERSBY-t?! :D muhahaha! csókoltatlak és gratu az eredményeidhez! :)

    VálaszTörlés
  2. csak a fényviszonyok ilyenek, ma el is kéne ugranom szolitóba, mert fakulok :D somersby meg akciós volt a teszkóban és nem hagyhattam ott, úgy imáádom:) köszönööm te:) hajráá a föcihez!!!

    VálaszTörlés
  3. én új követőd vagyok, és imáááádom póniországot!! :DDD

    VálaszTörlés
  4. én ezeken a kajákon halok be mostmár rájöttem.=)

    VálaszTörlés
  5. doraaa, sok szeretettel köszönteleeek:)) benéztem hozzád, követlek;)) hajrá az érettségivel:)

    zsann: ilyen ez a hódi család..folyton zabálunk meg iszunk :D (csak vicceltem:D)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Azt szeretném kérdezni,hogy gólyák sosem kapnak ösztöndíjat,vagy csak most nem?

    VálaszTörlés
  7. dóriii, bizony finom is volt:))

    Niki: hát szeptemberben még nem kaptam, mivel csak akkor kezdenek, de ez mindig is így volt, nincs mire kapniuk. a januárban lezárt félév után már természetesen kaptunk, együtt mindenki mással. :)

    VálaszTörlés
  8. Huhh,köszi :) igen,azt gondoltam,h első félév kilőve,csak azt hittem,h egész évben nem,megnyugodtam. :D

    VálaszTörlés
  9. jajj, dehogy:)) akkor már kapnak normin :)amikor már van mire :D most kezdesz??:)

    VálaszTörlés
  10. hello

    kóstoltátok már a Rekorderlig eper/lime vagy Kopparberg cidereket? Ha ezt a gagyi, 15% almát tartalmazó cidernek nevezett valamit szeretitek, akkor ezektől el fogtok alélni :DDD kóstoljátok meg! Auchanban kapni

    ciao

    VálaszTörlés
  11. Huhh,majd igen,már várom. :D

    VálaszTörlés
  12. névtelen, köszi a hozzászólást, az eper nagyon jónak tűnik, mindent imádok, ami epres, szóval feltétlenül ki fogom próbálni :) bár nekem ez a gagyiság is nagyon ízlik :D na majd benézek az auchanba, köszi a tippet;)

    VálaszTörlés
  13. ha ez a gagyiság is fini az epres cucc milyen lehet?! :) hol egy auchan??

    VálaszTörlés