2011. június 18., szombat

dimenziókapuk



jó régen jártam erre, pontosabban jártam én mindig, de egy új bejegyzésre való időm sose volt. szerdán megírtam a matekot, ami azóta ki is derült már, 3as lett:)) a múltheti statisztikám meg 4es!!!! jeeahh. annyira örülök ezeknek, már csak a jövöheti eg.táp. vizsgám van és végeztem is juhuuuuu:) el sem hiszem, nagyon örülök. szerda este elmentünk "bulizni" de igazából sehol sem volt hivatalos buli, így az egyik mk-s srác szülinapjára mentünk a gin tonicba. előtte petráéknál voltunk, nem nagyon akartam zitát itthon zavarni, mert szegény még a héten is rengeteget tanult, és jövőhétre is van még csomó vizsgája. kitartás szivem!! <3 
szóval ott voltunk, nem is akarok erről többet mesélni, hisztigéppé váltam, legyen is elég ennyi... 
csütörtökön dórival taliztam délelőtt, vittem neki almabort, és turmixot is végre meglátogathattam a kis törött lábával. viktor is csatlakozott, fagyiztunk stb:) eléggé offon voltam, de így is remekül éreztem magam. később karinnal találkoztam délután, a tiszaparton voltunk a laposon, bodzasöröztünk és dumáltunk, nagyon jó volt:) később mentem b-hez vacsizni, gyrost csinált, nagyon finom lett. ott is aludtam, aztán másnap turizni indultam (mert B nem messze lakik tőle), nem voltak jó cuccok, de találtam azért egy mackónadrágot, de tök jó meg jól nézki, kényelmes is, egy trikóanyagú hosszú ujjú felsőt (river island) egy denevérujjú óóóriás felsőt, meg egy gyönyörű kék szoknyát, ami bár gyönyörű, azért nekem nem biztos h úgy áll mint egy gyönyörű lányon, de majd csinálok képet, azt hiszem tegnap nem sok készült, amin látszana, pedig abban voltam. merthogy akkor tegnap turi után katával taliztam, ebédeltünk meg nálam hűsöltünk, aztán cipőszerzési akcióba fogtunk, később spinningre mentem zitával, az eddigi legjobb óra volt, imádtam az összes zenéét, rihanna, ladygaga, brunomars, bulislágerek mentek, élveztem h tudom a szövegüket stb, nem is figyeltem arra h mennyire elfáradtam. á nagyon jó volt. aztán hajmosás, készülődés, este a lányokkal tiszapart, iszi, végül bulizni nem mentünk, mert fél3 körül indultunk el a partról, és kb sehol sem volt buli. szeged most nagyon leengedett, ami elég idegesítő. egyébként vicci este volt, hozattunk magunknak ismeretlenekkel sajtburgert stb:DDD ennnyi most, bocsi h felsorolásszerűen írtam, de nehéz volt összeszedni h mit is csináltam a héten, több érzelem kifejtésére pedig most nem vagyok képes:) inkább mutatok pár képet, aztán szerintem zitussal ebédelünk valahol, és megyek is haza. huuu nagyon örülök a jegyeimnek, remélem büszkék vagytok rám, én az vagyok rátok, mert mindig szurkoltatok, éééés ha nem is csak azért lettek jók, de tudom h számított:P köszönöm:)) soksok puszi ölelés nektek, imádnivalóak vagytok! lovelove, A.

szerda:
matek vizsga után vásároltam, kalap & táska

:D love

csütörtök:
turmix

dóra:)


V.

jegyesek ^^




kata domború söre:D

kata;))

spinning (netes kép,innen)

( kép: innen )

és most ott tartok, hogy ééééhenhalok, szóval megyek kerítek vmi elemózsiát. szép hétvégét nektek, puszik

2 megjegyzés:

  1. nem értettem ezt a tegnapi szegedet...úristen péntek és punnyadás? hihetetlen.=(

    VálaszTörlés