2011. június 8., szerda

bodzás almás


ma nagyon fájt mindenem, remélem nincs vmi nagyobb bajom. mindenesetre petrával kajcsiztunk, tanulgattam, aztán katával taliztam, később brigi és dóri is befutott. ééés megszerettem az ízesített söröket, a bodzás jön be a legjobban, meg az almás. nyammi. szóval ja. ennyi kb. tanulástanulás nemsokára vége ennek a fos vizsgaidőszaknak! jeah. na csókpuszi, remélem minden okéé veletek:)












vicci árnyékaink (kata én brigusz)



adrus ma:
farmer cicanadrág, felső, táska: turi (összesen kb 1000 ft)
cipő: kínai 3000 ft
ékszerek: sk, c&a
gyűrű: londonból B-től

holnap ha nem tanulnék pofozzatok már fel! köszke!
lovelove puszik

7 megjegyzés:

  1. lehet vaksi vagyok, de sehol nem látom a táskát.:$

    amúgy mindennap alig várom,hogy postolj.:) élvezet téged olvasni..:) meg a fotók.:) imádom! és én is megrögzött turifanatikus vagyok. : D

    VálaszTörlés
  2. jajj az egyik ülős képen látszódik a háttérben, ilyen krémszínű, de igazából nem is lényeg, csak megszokásból írtam h mi volt rajtam, nem is néztem h látszódnak-e :DD bocsiika:))
    köszönöm, hiszed vagy sem, nagyon jóól esik, tökjóóó h néz vki:)) szeretek is sokat postolni, csak néha elfelejtünk képeket tolni, vagy ilyenek:))turkááláááás, imáááááádom:)) ez a fölső is zara, de levágtam a tetejét h ilyen vállon lehullós legyen:) imádom a turkát:) pusziimuszik

    VálaszTörlés
  3. ésmikor végzel a vizsgákkal?én 16.án lemészárolódom, aztán utána napokban csaphatnánk vmi szétesést, persze csak ha szeretnéd.=)
    pusznya.

    VálaszTörlés
  4. uhuhuhuh nézem a naptárat.ha minden jol megy 17én, remélem...de ha nem akkor is utána szerdán de pl akkor 17én pénteken tök ráérek:D te??? csajparty?? aztán vizit/vizit extra is játszik. nem szeretném... AKAROOOOOM :DDD juhuhuh SZÉTSÉG

    VálaszTörlés
  5. az a bodzás sör! nyammmmmmi! :)

    VálaszTörlés
  6. Hellóóó, de jó, miket találok itt a neten :)
    puszi!

    VálaszTörlés
  7. jóóóó, akkor 17én legyen vmi!=)

    VálaszTörlés