2011. június 30., csütörtök

bicebóca adri kalandjai


na tehát. anyuék eljöttek hétfőn, és anya meglátva a bedagadt, véraláfutásos, kékzöldfekete lábimat azt a döntést hozta, hogy azonnal menjek velük haza, és másnap kórház. szóval kedden egy kis röntgen stbstb, szerencsére nincs törés meg semmi, zúzódás és rándulás történt :) kaptam ilyen bokarögzítőt, ami elég kényelmetlen, de bizti segít. aztán szerdán (azaz tegnap) megint jöttek anyáék szegedre, visszajöttem velük, itthon zitával mesélgettünk egymásnak a hétvégéről, aztán pedig indultunk a lányokkal a tiszapartra :) páran összebeszéltünk a borturizmusos srácokkal, hogy sütögetni kéne. mi értünk oda legelőször, el is kezdtük gyűjteni a fákat, elég vicci volt, hogy rohangálunk az ágakkal :D mindegy, elég szép kis rakásunk lett, később a fiúk is besegítettek, gyűlt a banda, lobogott a tűz, sültek a virslik, hagymák, szalonnák, kenyerek ;) nagyon jóóót ettünk :) közben bontódtak a borok, koccantak a poharak, rotyogott a vizipipa, minden jó volt:) fél2 körül értünk haza, és alig bírtam aludni, szétesik a fejem. á. meg mindenem tiszta homok, ugyanis plédestől elkezdtek minket vinni a srácok, hogy majd bedobnak a tiszába (nyugi anya, nem dobtak be:D), aztán kicsi a rakás-t játszottak, és mindenki ránkugrott. még a fogamban is homok karcog (nincs is ilyen szó:S) na tehát ennyi történt, most kicsit pihenek, nézek vmi sorozatot (90210 - nem rég kezdtem el, ti szeretitek?) soksokpuszi nektek:)


















ennyi :) nem vmi sok készült,meg nem is mindenkiről, mert hirtelen sötét lett, aztán nem csináltunk több képet:) 

xoxo, adrus

7 megjegyzés:

  1. úgy imádom nézegetni ezeket a képeket! :) éés 90210 hát persze, olyan jóó! :) Jobbulást a lábikódnak!!:*

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást Adri! :) Olyan cuki vagy a fotókon; jó látni, hogy valaki ennyit mosolyog.. ;) Sajnos nekem alig van mosolygós-somolygós képem.. :( Szép nyarat Neked és a tesódnak is! :))

    VálaszTörlés
  3. :)) örülök h tetszenek:)) köszi virág, olyan emberekkel vagyok körülvéve, hogy csak mosolyogni tudok:)) a kommentednek meg nagyon örülök:) nektek is szép nyarat, tarthatnánk egy bloggerinatalálkozót vhol, és akkor tuti csinálnék rólad egy somolygós képet :D puszik :)

    VálaszTörlés
  4. hehe tényleg vicces ahogy faragjátok a fákat!!! :D hmm milyen jó lehetett a vacsiii :D de héka nem kéne viselni a bokarögzítőt!! :D nem szabad nem viselni, vagy rajtad van csak nem látszik? nekem is amikor kellett, akkor elég veszélyes volt ha nem hordtam. :) na pusszantás

    VálaszTörlés
  5. ez ez ez :( annyira idilli!
    a nagy társaság, a tábortűz, a part, a homokban ülés, az itókázás! megyek SZTE-re! :)

    VálaszTörlés
  6. Adri! Én benne vagyok a bloggerinatalálkozóba és szívesen le is utaznék Szegedre :) Persze, ha valamelyik pesti vagy Pest közeli (enyhe célzás Tekla:P) bloggerina leányzó csatlakozna hozzám és együtt tudnánk menni;)

    VálaszTörlés
  7. igen igen, tekluval is már megbeszéltük:)) gyerteeek eygütt, szálllást tudok biztosítani nektek, programokból sem lesz hiány bizti, a jókedv meg amúgy is garantált:)) de TÉNYLEG hozzuk össze, én egész júliusban ráérek kb:)) gyerteekgyerteeek:)

    VálaszTörlés