2011. május 30., hétfő

újabb díj:)


Brigitől, Zsannutól és Barbitól is megkaptam ezt a díjat :) a díj elfogadásával jár, hogy megosztok 10 dolgot veletek, ami esetleg új lehet számotokra:) a lányok is csupa jókat írtak, nagyon sok ponttal egyetértek, én is megpróbálok érdekes dolgokat felsorolni magamról:) lássuk:

1. félek a pókoktól, a nagy szúnyogoktól meg az ilyen hülyeségektől (pl béka stb):D 

2. mindig az utolsó utáni pillanatban csinálok meg mindent (pedig régen olyan szorgalmas voltam:( ) 

3. imádok főzni, mindennel kísérletezni, mindenbe oregánót rakni :)

4. szeretek sokat beszélni, csak úgy az élet dolgairól filózni, úúgy szeretnék pszichológus lenni, és segíteni másokon :)

5. könnyen lelombozódom, elvesztem a kedvem, félek mások véleményétől, nem sokra tartom a saját dolgaimat. jó lenne ezen változtatni. 

6. nem ismertem egyik nagypapámat se, számomra ez ilyen megfoghatatlan érzés, hogy milyen lehet vele/velük.

7. múlthéten meghallgattam natalia oreiro számait (még cédém is van régről jeah :D):DDD

8. válogatós vagyok (ruha, pasi, barátnő, cipő, zene, kaja, minden téren)

9. nincsenek titkaim, mindent elkotyogok/mesélek/részletezek magamról. ezért is írok blogot, nyitott könyv az életem.

10. néha annyira de annyira üthetnékem van. annyira agresszív tudnék lenni, csak csak amíg megcsapom azt a pár embert, aztán leállnék:D gáz? dehááát úgy megérdemelnééééék :D 

ezek után pedig egy dolgom van még, 5 blogolónak tovább adni a díjat. sokakat olvasok, valahol csak a képeket nézem, van, ahol csak néha nyitok meg dolgokat és rádöbbenek, hogy mégis mennyire jó, van ahol órákat töltök, van ahol csak egy két tipp vonz. viszont itt kreatívságot kell pontoznom, illetve megjutalmaznom, tehát a következő emberek kapják:

Zsannu : remek kis ékszereket csinál, úgy imádom, szülinapomra is kaptam tőle csatot&nyakláncot. I love it!
Brigi : mindig kitalál valamit otthon is, emlékszem kiskoromban mindig ő csinálta a hajam a sulidiszkóra, mindig is kreatív volt a nővérkém :)
Dóri: őt a fotózás terén nyújtott kreativitása miatt raknám ide. és a turiban is együtt találjuk ki, miből hogyan lehetne jót csinálni. :)
Kata: azzal, hogy tud varrni, és eszközei is vannak hozzá, olyan lehetőség van a kezében, amit sokan irigyelhetünk. régebben több mindent gyártott, de remélem beindul mostanában is, várjuk az alkotásokat kata:)
Bogca: imádom az írásait, egyszerűen 80%ban leírja azt, ami a fejemben van. nagyon tetszik a gondolkodása, és ahogy a témákhoz hozzááll. egyébként a nővére blogja is nagyon bejön, de ezt már régebben is kifejtettem (urban eve)

ennyi lenne, köszönöm a díjat lányok, ezer puszi jár érte, köszönöm az olvasóknak is, hogy ittvannak, már lassan 100 regisztrált követő van:) jeaah. és lassanlassan 40 000 látogatás!! juppii :) imáááááádás.
love, audrey

1 megjegyzés: