2011. május 10., kedd

szombat: kömpibuli level 4

je újabb beszámoló, csak azért még ma, hogy holnap a mai buliról is be tudjak :DD szombaton bogubuli után otthon aludtam másfél órát a hintaágyon (le is égtem picit -.-) aztán pakolásztunk meg készülődtem és 2re mentünk petráért majsára. ott még vásároltunk picit, aztán otthon ebéd, anyuék mentek el, majd lassan jöttek az emberkék. nem sokan voltunk, de a hangulat fergeteeeeeges volt:)) először aresz, sziszi és judit, majd karin, rencsi, aztán kata és végül peti jött, a garázsban foly az este nagy része, mert kinn elég hideg lett. zitus és peti sajnos nem jöttek, meg még egy páran, de tuti pótolunk nyáron:)))
sütöttünk virslit, krumplit, volt majonézes kukorica, voltak mesedalok, megőrülős smells like teen spirit, soksok saját készítésű pohár rengetegszer újratöltve, sok óra dumaparty, vízipipa, sok vicci kép, laptop előtt tánci, hintaágyban regenerálódás és újra bulizás, lájkolnám a lájkod, soksok pisilni járás és aztán rejtélyes módon szupergirl pózban bealvás (részemről) anyáék ágyán tornacipőben:DDD később a többiek is kidőltek, reggelig petra és brigi bírta, akik enrique koncertet csaptak:D ennyi kb, beszéljenek tovább a képek, ma este pedig évadzáró tesis buli fluorral (:D) kivételesen nem a retroban hanem a singben:) holnap zh, meg csütin is még 2 zh:) szurkoljatok:) soksokpuszi


borcik nyárlőrincről jee :)




világtalanok <3





vállalhatatlan:D




itt még megvoltam:)

brigi:)

single ladies *




csókpuszi

2 megjegyzés:

  1. én miért nem látom a képeket?:(

    VálaszTörlés
  2. nem tudom:S nem csináltam remélem semmi rosszat,vagy állítottam át bármit:(:S másik böngészőben is próbáltad már?

    VálaszTörlés