2011. május 30., hétfő

monday mood

hajj, eléggé eltűntem ismét, és el is fogok, mivel a héten elég sok vizsgám van. azért beszámolok a múlthétről, de sietek is. szerdán briginél volt egy kis móka, alkoholi, részegedj okosan, soksok gyros, vodka, martini, babzsákfotel, soksok új ember, taxihívás a kereszteződés kellős közepére, bicajjal buliba eljutás, buliban még több pultnál álldogálás, stbstb:) csütörtökön tételkidolgozós megbeszélésen voltam, aztán ebédeltünk, aztán meg itthon voltam, este átjött petra és filmeztünk :) pénteken zitussal vásároltam, aztán mentünk haza hozzánk kömpöcre:) ellazultuk a délutánt, isteni finom bodzaszörpöt csinált anya, azt iszogattuk :) másnap meló, inkább nem írok róla semmit, mert annyira de annyira felidegesítettek, hogy nem tudnék szépen és röviden mesélni róla.... vasárnap viszont gyereknap alkalmából sütögettünk, epressüti volt, meg bodzaszörpös vodka:) sajnos délután vissza kellett jönnünk, de remélem anyuék jönnek a héten, mert úúúgy hiányoznak már most:) ennyi kb, bocsi h ilyen felsorolásszerű voltam, remélem tudok minden nap írni nektek, aztán majd normibb leszek:) most még pár kép, aztán tanulok:) puszik nektek, szépnapot:)

ezt hallgatom egész nap :)


szerda




szombat:

szerencsétlen kutyit úgy hívják h művház (mert ott lakik:D)



vasárnap:
fáradt otthoni adri :)

epercsoda, köszi anyaaaa ^^



szép hétfőt nektek, remélem jól telik :)) xoxo, adrus

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Ez most nem fog szervesen kapcsolódni ahhoz, amiket írtál, de sajnos nem találtam meg azt, hogy hol lehetne Neked privát üzenetet írni(tényleg kerestem!:)), hogy ne rondítsam ezt az igényes, szép blogot :)
    Tegnap egész délután az írásaidat olvasgattam, és nagyon tetszettek a képeid :) nem csak azért, mert én is Szegeden tanulok (lakom még :)) lassan 5 éve, és ismerősek a helyszínek néha, hanem mert nagyon jók a képek!! :) Szeretek én is fotózgatni, de csak hobbiból egyenlőre ... Megkérdezhetem, hogy milyen fényképezőgéped van? :$ ha gondolod, az e-mail címemre is válaszolhatsz! szianna88@gmail.com :) és előre is köszönöm a választ! :) és további jó blogolást kívánok! :)
    szép napot!
    Anna

    u.i.: Művház?? :D komolyan ez a neve a kutyinak? :) nagyon aranyos :) eddig azt hittem, hogy a legfurább kutyanév a Taxi vagy a Radír :D

    VálaszTörlés
  2. szio!:) köszönöm h felhívtad erre a hiányosságra a figyelmem, majd kirakok vmi elérhetőséget:)) nemsokára írok egy mailt a részletekkel, köszönöm a kommented:))
    ui: a kutyus neve tényleg ez, nagyon vicci:D én művinek becéztem arra is hallgatott :D:D:D amúgy a radír se rossz :D

    VálaszTörlés