2011. május 24., kedd

mese est

na tehát. tegnap estefelé elindultunk a szteage-be kiállításra, végül a sárkányban kötöttünk ki, ahol összegyűltünk páran és egy vicces hangulatú este kerekedett:) ma reggel segítettem petrusnak albit keresni, aztán ebédet gyároltunk nálam, később könyvtárban voltunk, aztán gépeztem picit, meg megcsináltam a körmöm (virágosnak indult, szerintem nem mondható virágosnak de végülis tetszik:D) és voltam életemben először spinningen zitával. hát mit ne mondjak elég gyilkos!! 5 perc után niagarában folyt rólam a víz, de nem voltam vele egyedül:D nem mindig sikerült állva maradni, de a tekerést nem hagytam abba, már ez is jó szerintem. és nem adom fel, a régi adri azt mondaná h ez túl bonyolult, nem vagyok benne profi, nem akarom csinálni. most viszont csak motivál, csütörtökön is megyünk, és tudom h csak egyre jobb lehetek:) remek zenék szólnak, aranyos a csajszi aki tartja, végig sikíítozik, kiabál, táncikál, és úgy nyomja... van h több órát is tart egymás után, és annyira jó nézni, ahogy csinálja és tök természetes. áá nagyon bejön, csak tényleg gyilok így az első alkalom. szóval ennyi volt ma velem, holnap ta-nu-lás!!!!!










ennyit a máról, holnap délelőtt egészséges táplálkozást tanulok, aztán petrával ebédelünk, ha minden igaz, 3kor pedig katával találkozom :)) este pedig B-nél egy kis móka:) ez lesz holnap, addig pedig egy hatalmas szundiii!! puszi mindenkinek.

ps.: Úúúúristen annyiszor le akartam írni, de majd külön postot is szentelek rá, hogy több mint 35 ezernél jár az oldalmegjelenítések száma, és már 93 követőm van!!!!! tudjátok, hogy mennyire imádlak titeket!!!!! sokszor legelső ami eszembe jut, hogy blogoljak, értetek és miattatok vagyok!!! köszönöm, ez erre még mindig, ősidők óta a legjobb szó! :) love u all.

2 megjegyzés:

  1. nyami szamóóóca:) tökjó lett a körmöd *.*

    VálaszTörlés
  2. húú nekem van egy essence lakkom, amibe csk csillámok vannak és ha a körmödre kened, olyan mint szilveszter után a konfettis padló, sztem viccig, nade először aszittem a te körmeiden is olyan van.

    VálaszTörlés