2011. május 24., kedd

a legújabb virágos csodám


nem bírtam ki ma sem vásárlás nélkül. itt a legújabb szerelmem. fekete sarut akartam, de nem volt jó, így jött velem a kis fűzős haza. béna tornacipős fekete fűzője volt, de kicseréltük gyors a bézs színűre:) remélem nektek is annyira bejön, mint nekem:) na most megyünk könyvtárazni, a tegnapi napról meg a mai fincsii ebédről később hozok képeket, meg receptet is ha akarjátok (mustáros pulykacsíkok, burgonyapüré, sült alma) :) csokkk





xoxo


11 megjegyzés:

  1. áhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. *.* hol sikerült rátalálnod?

    VálaszTörlés
  2. köszi lányok:) az ázsia csillagban vettem, 2500 volt, remélem nem használom szét, mint a másikat :)

    VálaszTörlés
  3. baromi jól néz ki, nekem is van pár oxfordom. nagyon kényelmesek, tökre sok módon lehet hordani, isten volt, aki ezt kitalálta :)

    VálaszTörlés
  4. :)köszönöm:) jaja annyira jók, már egyet sajnos széthordtam, nagyon hamar elhasználom a cipőimet sajni:(

    VálaszTörlés
  5. már megint milyen szépséget találtál :D

    VálaszTörlés
  6. :) mindig belefutok vmi gyönyörűségbe.. :D

    VálaszTörlés
  7. tegnap valamiért nem tudtam kommentelni... :S na mind1 csak annyi, hogy ez a cipőőőőő eszméletlen!! :D :D és nagyon jó körmöket csináltál hozzá :D

    VálaszTörlés
  8. köszi dórii:))) a körmöm inkább egy festményre hasonlít, zita is azt mondta rá, de messziről végülis hasonlít a cpiihez:))

    VálaszTörlés