2011. május 23., hétfő

képkoktél

húh. csütörtök óta már voltam otthon, bicajozni rencsivel, főztem, pihiztem otthon hintaágyban heverészve, jöttem vissza jó kis hídivásárra és borfesztre, megsültem a napon, ittam a borcikat, pipáztam petráéknál, irtó sokat nevettem és tegnap még az első fotós munkám is lezajlott:) mindenről hozok képet, de többet mesélni nem nagyon tudok, éhes vagyok és álmos, folyamat csak aludnék, és még a teszkóba sincs kedvem lemászni kajáért :D na mindegy, erőt veszek magamon, kávé aztán tanuláááás!!! csókolgat titeket adrusmami


csüt-péntek otthon:
gyros ala adri :)

rencsó:)








reggeli kömpin:) kedvencem:)




szombat-vasárnap @szeged:








B és aresz:)





areszkával:))


rekka&gábor








Dávid & Helga:






na mindenből kaptatok ízelítőt, és még így is nagyon hosszú lett, ne haragudjatok érte, remélem tetszenek a képek:)) csookpuszi, szépnapot:)

10 megjegyzés:

  1. A randis kép, a vízben tükröződő iszonyatosan jóóóó!!! :) ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. olyan kis ügyes vagy!!! és csípem a lakkod! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép képek; főleg az utolsó négy ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönjük a tegnapit... ezek a képek 100 év múlva is képek lesznek! :)

    VálaszTörlés
  5. jóvolt a szombat.=)mi meg jate-szote roadshowt csaptunk aztán,jajj.

    VálaszTörlés
  6. köszi mindenki, édesek vagytok!! jól esik!:)))

    Dávid, igazán örülök, h tetszenek, és hogy jól éreztétek magatokat! még egyszer és ezredszerre is gratula a 2 évhez:)

    zsann, a többiek nálunk befáradtak szóval mi csak egy vicces hazasétát csapattunk, bár én azért mentem volna jatinnyóóba :D jó volt egyébként?? puszik

    VálaszTörlés
  7. az ugye ér ha nememlékszem?=P

    VálaszTörlés
  8. :D:D:D a gyömbér lehet a hibás :D

    VálaszTörlés
  9. najó nemtagadom: begyömbéreztem!=D

    VálaszTörlés