2011. május 9., hétfő

friday: bogipizsibuli

péntek estefelé indultam bogihoz, anya átvitt, már pizsiben indultam,mert tudtam, hogy nem kell kitennem a lábam:D volt eperszirupos házipálinka, martini, bor, gin, cherry, melegszendvics, kiskifli, mandarinos pipa, kukás fashion show, limbólimbólimbóláz tánc, like, soksok megőrülős zene, aztán rejtélyes módon adrus bealvás, majd reggeli after a fiúk jóvoltából:) köszönjük boglár :)) 


a lányok nem annyira értettek abban egyet, hogy publikálnom kéne a képeket, szóval csak óvatosan:



bogival:)


holnap beszámolok a kömpedli buliról is, addig jóéjt:)

6 megjegyzés:

  1. úúú mennyien voltatok, de jóó! mint a filmekben :))

    VálaszTörlés
  2. de jó :] főleg, hogy minden beszámolóhoz vannak képek ^^

    VálaszTörlés
  3. azta ez nagyon durva!!! :D :D egy ilyenben én is részt vennék egyszer :D :D tényleg nagyon filmes :D

    VálaszTörlés
  4. bizony, összegyűltünk boglárnál, ahogy azt kell!! :D rengeteg kép van, legtöbbje nem vállalható :D a fashion show nagyon jól sikerült, kreatívak voltunk :)
    DÓRI!!!! rendezhetünk egyszer ilyet, de akkor gyere máár el végre:( :)))
    pusziikkk

    VálaszTörlés
  5. hűűhaaaa. na ilyen pizsibulit szeretnék én is ^^

    VálaszTörlés