2011. május 17., kedd

exam time


ma volt az újságíró-fotós suliban az írásbeli vizsga, szépen feka-fehérben érkeztem, megcsináltam, hama végeztem, aztán le is adtuk, és végre megismertem dóri kutyusát, turmixot:) ittunk nálam egy kapucsíínót, aztán siettem szerkesztőségi megbeszélésre, a gólyaszámot terveztük meg, amit a frissen felvett gólycik kapnak, szóval remélem sokan jelenkeztetek a mérnöki karra, mert nagyon jó lesz:)) később rencsinél matekoztunk, majd a borfeszten voltam picit brigivel, aresszal, a postás bandával:) viszont siettem haza szundizni, holnap még egy utolsó hajrá matek előtt, aztán jeah mehetnek a valószínűségi változók szórással, eloszlással, blablabla. ;) 
ma egyébként az új kedvenc nadrágomban voltam (vizsga után) a korral színű csodában, amit turiban sikerült beszereznem (mint minden mást :D) és anyukám segítségével megkapta végső kinézetét (szűkítés kellett) ennyi tehát, holnap szurkoljatok délután 3tól matek para on:) most pedig aludjatok jól, hugs&kisses:)





xoxo

4 megjegyzés:

  1. utállak, hogy a turiban olyan nadrágot vettél, amilyet én valószínűleg csak boltban tudnék (vagy se) :D

    VálaszTörlés
  2. :D:D imádom h ezért utálsz:))) (700 ft volt szóval még drágállottam is :D)

    VálaszTörlés
  3. baromi jó a nadrág is és a gyűrűk is. már nem is merem elolvasni a posztjaidat, nem akarom látni mi mindent találsz a turiban. én semmit :D

    VálaszTörlés
  4. jajj de édi vagy :D a gyűrűk fele londonból van, a másikat én csináltam a nadrág anyagából:) a turizásba meg bele lehet könnyen jönni, csak jó helyet kell találni, és kitartás kell:) töksok mindent megveszek és átalakítom, kitalálom h állna jól, amit lehet más meg sem nézne:)

    VálaszTörlés