2011. május 31., kedd

egy kis happiness :)


huhu 89 %-os ötössel végeztem az egyik sulimmal!!! juhuu. immár hivatalosan újságíró és fotóriporter vagyok!! vagyis inkább holnaptól, akkor vesszük át a bizonyítványt:) azért jó érzés, minden könnyen ment, így utólag.. azért közben eléggé izgultam, ebben az évben alig tudtam bejárni az egyetem mellett, és a vizsgák méginkább elriasztottak. a múltkori írásbeli eredményei: gépírás és levelezés: 89%, gyakorlati interaktív feladat (3 rész, hírszerkesztés, kutatómunka, adott műfajban való feldolgozás): 96%. a mostani szóbelin 5 dolgunk volt, gyakorlati feladat (interjúkészítés vázlata egy adott témában [nálam: kollégiumok nyári élete]), fotósorozatvédés, szakdolgozat védés, és két tétel, egyik nálam egy híres filmsztárral való interjú előmunkálatai, és ennek szakmai háttere, másik pedig egy televíziós műsor technikai koordinációs munkája, ezekhez kapcsolódóan szakmai kérdések. itt már leállítottak a tanárok, h köszönik, jeles. úúgy örültem, egyébként sosem brillíroztam ebben a suliban különösebben, nem is volt kedvem sokszor megszólalni, vagy éppen mások sokkal jobbak voltak:) most én is meglepődtem magamon, hogy így mentek a dolgok. egyetlen gúnyos mondat, vagy rossz kérdés elronthatta volna, de így, h pozitív visszajelzéseket kaptam végig, csak felspannolt és még inkább a jóra törekedtem. juhhu. a szakdolgozatomnál a rovat tervemnél pedig az elnök bácsi azt mondta, hogy már így be is küldhetném a magazinba, ez így készen is áll, mehet nyomtatásra mert joo!! hu úgy örültem:) most egy picit boldog is lettem, bár egész nap úgy fájt a fejem (mint kiderült  a vihar miatt ami most ért ide és dörögvillámlik zuhog, tök félelmetes). legszívesebben most aludnék egyet az eső hangjaira, de nem lehet, mert spinningre megyek zitussal, amihez van kedvem egyébként, csak fáradt vagyok hozzá, meg képzeljétek úgy kidörzsölődött a lábam..vagy nem tudom ilyen kidudorodás lett rajta, kiütés vagy nem tudom, de eléggé fáj, remélem a spinning közben nem fog zavarni:S aztán még matekoznom kell, mert a hajtás nem áll le, holnap matek. á. szóval ennyi, bocsi h túl részleteztem, de annyira örülök, hogy végeztem, és ennyire jo:)) köszönöm h szurkoltatok!!! 

tegnap egyébként brigivel császkáltam, a tiszaparton heverésztünk, én tanulgattam, olvastam fel neki érdekesebb részeket az egészséges táplálkozás tantárgyamból de elaludt rajta szegény. később vacsiztunk, egy shake, aztán jöttem haza:)) ennyi az élményekről, most pakoláaszom meg öltözök, go edzeni, aztán matek szundi és kezdődhet a csodás szerda :D néhány kép a tegnapi mókáról:










adri&brigi




táskám, nem tudom mutattam-e már, sziszmóktól kaptam szülinapomra, imádom, annyi minden belefér, és annyira szééép :)

disney



na ezzel a bűnöző kajával be is fejezem, és leedzem :D 

gyilkos, félek :D

csókpuszi és még egyszer köszönet a szurkolásért!! :)

7 megjegyzés:

  1. Gratulálok, én is szeretnék ilyen szorgalmas lenni. Igaz, hogy nem ismerjük egymást, de küldhetnél egy kis energiát, te mindig sugárzol :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok :) mindig jó ilyet olvasni (még ismeretlenül is), hogy valaki végez valamivel, eléri a céljait.:)

    http://doriiiblogja.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. köszi skacok, megmelengetitek a szivem:)
    @rozali: én sem mindig vagyok ilyen szorgalmas, áltsuliban nagyon az voltam, aztán hozzászoktam h könnyen sikerülnek a dolgok, aztán most néha megint rá kell állnom a szorgalomra:D de olyan jó utólag h mennyi minden belefér:)) küldöm a csíít meg az energiát, édes vagy, remélem sugároztam arrafelé egy kis happinesst:) puszik

    @Dááávid: kösziiii, így már profibban nyomom majd rólatok a következő portfóliót:D

    @Dóri: örülök, hogy írtál, köszönöm így 'ismeretlenül' is, de remélem megismersz még:) feltételül benézek a blogodra:) puszik

    VálaszTörlés
  4. wow I love your hair in the header!! Your hair braid! How do you make it???

    regards girl:)

    SayQueen

    VálaszTörlés