2011. május 11., szerda

ébresztő élesztő

a héten fog megjelenni az élesztő új száma, amiben már megszokott módon több-kevesebb téren közreműködtem. most 2 cikkem, képeim kaptak helyet, és a címlapot is én fotóztam. a legelső címlapképemnél éreztem, hogy jó lett, azóta kicsit lefelé hanyatlott a dolog, kellő ötlet, eszköz vagy idő hiányában. ez a mostani közös ötlet volt a főszerkesztő csajszival (Eda), de végül megtetszett a végeredmény:) nem győzöm elégszer megköszönni a lehetőséget, hogy írhatok a karunk lapjába, imádom a Mérnöki Kart, és örülök, hogy részt vehetek ilyen dolgokban, és segíthetem a munkájukat :) október óta írok ide, a főgólyám ajánlotta fel/kért meg, hogy csináljam, köszönöm neki is:) most ez így kijött belőlem, a köszönetnyilvánítás:) csók puszi mindenkinek, fiúnak, lánynak, emkásnak, barátnak, szerelmeknek, a tanároknak, a büfésbellanéninek, a dékánnak, a hökösöknek és stbstb:D 


xoxo, adrus

5 megjegyzés:

  1. ez bizony nagyon tetszik! emkásPóni! :)

    VálaszTörlés
  2. köszönöm:)) emkáspónipuszi

    VálaszTörlés
  3. király!!! büzske vagyok Rád! :) olyan jó, hogy van erre lehetőséged! :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg, szupi lett ez a kép!:D Pont illik rá az eMKás embléma!;)Még sok-sok ilyet!!:))pusziiiii
    Eda

    VálaszTörlés
  5. :)) köszi főszerkesztő asszony!!:) viccelek;) próbálkozom sok sok ilyennel, puszik:)

    VálaszTörlés