2011. április 16., szombat

zúzzunk az éjszakába

tegnap este brigiékhez voltam hivatalos házibuliba, aztán alkoholiztunk, majd a városba indultunk, buliztukn reggelig:) imádtam szotéban a zenéket:) semmi különös nem történt, briginél megtalálhatjátok a bővebb leírást;) ma sziszmit sminkeltem, gyönyörű lett, azt kell mondjam:) imádtam! aztán a városban császkáltunk, most nagytakarítottam egy óriásit, konyha, fürdő, szoba, át is rendeztük, tök jó lett, bár az eddigi felállást is szerettem. kb ennyi, mostmár tényleg tanulnom kell, istenem utálom h ilyen lusta disznó vagyok. szóval ennyi dióhéjban, most megyek tusolni aztán jöjjön aminek jönnie kell: maaaaaaateeeeek. 














szoknya, felső: turi
hajpánt: én készítettem
cipő: párizsból



sziszmi:)





legviccibbD:DD




pár kép a lagzisokról:












ma:
cipő, felső, pulcsi: turi
cicanadrág: kínaiból
nyaklánc: katától, tally weijl
szemcsi: c&a
óra:párizsból


na zuzzantok is tusolni, csok drágák:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése