2011. április 17., vasárnap

vasárnap

tegnap petrával matekoztunk egyet este a bociban, most már nem annyira félek a zh-tól. most holnapra tanulok (eu ismeretek zh), aztán délután pedig dumaszínház a széchenyi téren:) ma briginél ebédeltem, nagyon fincsi kaját készített. na tényleg tanulok, csak mutatok nektek pár képet:)


grillhusi, káposztasali, sült alma, krumplipüré






brigi kedvenc beállása :D






brigusz:)




nadrág, cipő, táska: turi
felső: sziszitől
zakó: brigitől
óra: philip russel
gyűrűk: ajándék, saját készítés
öv: F&F
fülbevaló: olcsó bizsusból
szeretet: tőletek
sokpuszi nektek: tőlem

xoxo,adri

9 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a cipőd *.* és kókuszgolyóóó imádom:)és nagyon jó így a hajad :)

    VálaszTörlés
  2. igen a hajad az nekem is nagyon tetszik, lehet, hogy majd néha lekoppintom. :) de a nadrág is nagyon jóó :) azt én láthattam már? na holnap szétséééég! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon fininek tűnik a kaja.

    Szerencsés vagy, hogy ilyen cipőket találsz turiban. :)

    VálaszTörlés
  4. köszi lányok:)) a hajam megmondom őszintén így a legkényelmesebb, meg ha nincs is időm megmosni (ami tudom kiábrándító) akkor is jó, szóval imádom..mostanában amúgy is sehogysem áll, szóval ez tökéletes megoldás h eltakarjam:D
    kókuszgolyóra csak annyit, hogy dobozos puding, keksz és ennyiből áll, és pont olyan finom mint az eredeti,kb másfél percig tartott elkészíteni:D
    dóri: koppintsd nyugodtan, a nadrágot lehet nem láttad még mert vártam vele a jó időt meg a megfelelő szettet na és az adrikedvet h fellhúzzam:) ma széééééééét!!!
    barbi, köszi:))))
    Judi: nagyon fincsi is volt a kaja:))hálistennek szerencsés turkáló vagyok, szóval köszönöm a bókot:)
    puszi nektek lányok:)

    VálaszTörlés
  5. nagyonnagyon jó a blogod:) megkérdezhetem, hogy hova jársz turiba Szegeden? köszi előre is

    VálaszTörlés
  6. aaadrriiiiii!!!! kiadod a titkos kókuszgolyó receptemet!!??? és volt az két perc is amíg elkészült :D

    VálaszTörlés
  7. kööszönöm miri! legtöbbször az olajbányász térre járok, ott válfás része is van (de az is kilóra) meg rendes turkás is :)
    oo brigi ne haragudjál! :D

    VálaszTörlés
  8. de vicces, amikor meséltem anyunak, h milyen jó rucikat fogsz ki itt Szegeden, az ő első tippje az olajbányász tér volt, mi is azt szeretjük a legjobban... De te akkor is olyan jókat fogsz ki:)

    VálaszTörlés