2011. április 18., hétfő

vasárnap 2.



tegnap ahogy hazaértem, beraktam egy mosást, itthoni cuccba öltöztem és nekiálltam tanulni...amikor hívott sziszi, hogy nincs-e kedvünk délután bemenni a városba, ilyen fesztivál volt az autópálya átadás miatt (azt hiszem:D). dumaszínház, koncert stb. mondtam, hogy persze, jöttek brigiék, sziszi, petra, én, később judit is csatlakozott. kaptunk lufit, amit állítólag egyszerre kellett volna elengedni, de mi elnéztünk fagyizni ezért lemaradtunk róla...de később is azzal rohangáltunk, kiszívtuk belőle a héliumot stb :D volt király viktor koncert, én régebben a megasztár idején nem szerettem, de most uu. nem váágom minden számát, de a solot nagyon szeretem, tök jól mozog a színpadon a srác, jól is nézett ki, belészerettem picit. utána még a városban maradtunk, utcabál is volt :D ittunk picit, aztán hazajöttünk aludni, mert ma zh-ztunk eu-ból, elég nehéz volt,majd kiderül milyen lett. most meg készülődnöm kéne, csak tesómnál hagytam a hajsütőm és tök felidegeltem magam rajta, h ilyen béna vagyok, de elhozza nekem, csak így kicsit megcsúszok.  na mindegy, remélem kész leszünk időben, aztán szét, úristen de izgulok, remélem jó lesz a buli:))) szurkoljaatok:) 


























aki ott lesz várjuk sok szerettel, akit hívtunk de nem jön az bánhatja, aki pedig messzemessze van és epekedik bulizni, annak üzenem, hogy helyette is rázzuk majd:))) puszi mindenkinek szétországból

2 megjegyzés:

  1. na igen, én messze vagyok, pedig úúgy szerettem volna ott lenni, de ahogy megbeszéltük, pótoljuk! ;) Csajok rázzátok, világtalankodjatok, legyetek nagyon szééét, sok puszi innen a messziségből, boldog szülinapot Zitának még egyszer, Neked Adriii pedig előre is! Sok sok puszii, és ölelés!!

    VálaszTörlés
  2. Jó bulizást és előre is boldog szülinapot!

    xoxo

    VálaszTörlés