2011. április 25., hétfő

szülinapom pom pom pom

ma van a szülinapom! :) nem azért írom, hogy felköszöntsetek, hanem mert írtam a buliról is, meg satöbbi, és úgyis vágjátok, hogy most lesz valahogy. eddig a szakdogámat írogattam, nem nagyon tudom, hogy jól, vagy rosszul állok vele, de mindegy.. most inkább alszom, mert fél6kor kelünk és irány pécs:) közben matekozni fogok. egyébként itthon ünnepelni csak jövőhéten fogunk, mert apa tortájával, aztán a mai húsvéti tejszínes citromos túrótortával már mindenki jól lakott, és holnap úgy sem lennénk itthon:) ennyi kb, puszil titeket a 20 éves adrus:) (és nem haragszom a kisjézusra, hogy ráesett idén a húsvét a szülcsimre, de azért többször ne forduljon elő hé!! :D)
xoxo, birthdaygirl

12 megjegyzés:

  1. Nagyon Boldog 20. szülinapot! :)))

    VálaszTörlés
  2. facebookon vár az ajim, őt kívánom neked a közelgő ÖSSZES szülidre :D
    Itten éltessen Ódri! :)

    VálaszTörlés
  3. én is csatlakozom: happy birthday ponyqueen!=) üdv a második x-ben!=) sokpusziiiii.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog születésnapot! :*

    VálaszTörlés
  5. Boldog születésnapot Ódri! nem ismerjük egymást, de most derült ki számomra, hogy szülinapos társak vagyunk, nekem is ma van a születésnapom, csak nekem a 19.ik :) Minden jót !

    VálaszTörlés
  6. lányok, a kedvenceim vagytok!!! köszönm h ennyien írtatok:)))
    boróka bokor: szülinapos társak^^dejóó, neked is utolag boldog szülinapot, remélem szépen telt és megünnepelted:))) sokpuszii nektek

    VálaszTörlés