2011. április 11., hétfő

szétség szülinap



egy hét múlva ünnepeljük zitussal a szülinapunkat. övé pont 18-án, enyém meg egy héttel később, 25-én van. (bár van egy év különbség, mégis osztálytársak voltunk gimiben, ő a legjobb barátnőm, már 5-5ésfél éve:) többször ünnepeltünk már együtt, de tavaly a szegedi első évünkben raktuk le egy megőrzendő hagyomány alapjait :D mindjárt bemásolom nektek a tavalyi meghívónk szövegét, és világossá is válik miről beszélek:D

Először kerül megrendezésre Hódi Adrienn 19., és Barna Zita 20. születésnapja alkalmából e rendezvény, melynek első elődöntőjére szeretettel várunk minden kedves érdeklődő nevezőt barát, ellenség, ismerős, alkoholista, és minden versenyszellemmel megáldott partihuligán személyében. Mindenki fogyasszon bőségesen, a SZTEage pályán túljutott szerencsésekkel a Retroban folytatjuk a küzdelmet. legyetek bátrak, bár a két szülinapos szétségkirálynői posztokra pályázik ;)

tavaly április 20-án tartottuk a bulit, akkor még zitus is a szteageben dolgozott, ez egy egyetemi kávézó/színház/klub/kocsma/kiállítóhely/akármi :D bár kocsmának nem nevezném, igényes, most pedig, hogy a fenti kávézó is megnyitott, elég tágas, és mindenki talál kedvére való helyet, társaságot, kiszolgálást (nem reklám, csak leírom h miféle :D) ha lemegyek oda, szinte mindig belebotlok legalább 3-4 ismerősbe, szóval evidens volt, hogy idén is ott szétségelünk. tavaly ezen a napon minden úgy indult, ahogy szokott, suliba mentünk, én katával és dórival, és már  délelőtt megkezdtük a szétlevést :D ittunk picit, aztán vizipipáztunk nálunk az erkélyen, vásároltunk estére, aztán délután egy kis készülődés (úristen mit vegyek fel, nem is áll jól, melyik harisnya legyen, u ez a cipő nyomja a lábam, jajj nem elég egyenes a hajam, úristen elcsesztem a sminkem, megőőőrülök..) aztán zártkörű alapozás nálunk kb 5-6 emberre, és jókedvvel érkeztünk a szteage-be, ahol rengeteg imádnivaló spanci várt minket. csomóan voltak, soksok ajándékkal (nem kellett volna hé), kedvességgel, innivalóval:) kedvenc ajándékaink természetesen a rózsaszín hercegnő phone-ok voltak, amit ricsitől kaptunk zitával mindketten, egy szőkésbarna hercegnő (én) és egy sötétbarna hercegnő( zitus) képével rajta:D egész este azon hívogattuk egymást, úgy beszélgettünk rajta zitussal, mintha tényleg telefonálnánk, még saját csengőhangunk is volt:DDD kaptam varázspálcát is (póniország hercegnőjének jár - erről később írok egy bejegyzést, hogy honnan is jött ez, csak hogy tudjátok) mini pónit - made by kata, kulcstartót, nagyon édi,, azóta úgy hívom h flórián, kaptunk könyvet (coelho, imádom) varázsceruzát, stbstb:) szóval csupa édi dolgot, majdnem be is könnyeztem rajta:) írtunk egy cd-t is, a kedvenc partyzenéinkkel, és elég jó kis bulit rettyentettünk rá, később pedig a retroba akartunk átnézni, de kb senki nem jutott el odáig, olyan fergeteges volt a bulink:D mi még a végén karinnal meg pár sráccal maradtunk, aztán egy after bulira is elnéztünk, aztán reggeliztünk és 7 körül otthon is voltam a szééééétszülinapról. eléggé szétvoltam, nem mondom:D szóval idén ennek a hagyománynak a folytatása következik, eléggé szétleszünk:) viszont elfelejtettem h másnap 10kor zh-zunk matekból.  az lesz az igazán szét. na mindegy mostmár, lefoglaltuk az időpontot, megőrülök h elfelejtettem a matekot. ááá. .... tehát az idei meghívó:

A tavalyi sikerrel zárult első forduló után örömmel jelenthetjük, hogy egy év elteltével újra megrendezésre kerül eme nemes ünnepély. Hódi Adrienn immáron 20., Barna Zita pedig 21. életévébe lép, így minden kedves ismerősüket egy újabb küzdelemre hívják. Az I. fordulóban kiérdemelték a Szétségkirálynői titulust, így idén a bajnoki címük megvédésére készülnek. Várnak minden elszánt jelentkezőt, aki úgy érzi, képes elhódítani tőlük ezt a tiszteletreméltó címet! Illetve örömmel látják azokat is, akik támogatják némi alkoholtartalmú itallal újabb győzelmüket.
Ajándékot ne hozzatok, csak a jókedveteket, barátokat, barátnőket, fellépőruhát, táncoscipőt, erős gyomrot és felfegyverkezett májat!

szétségkirálnyők :)




ricsi, telefon, pálca, póni :D

karinnal:)

kb ennyi, várom az ideit, remélem arról is be tudok majd számolni rendesen. addig viszont még van egy csomó dolgom, ma pl 2-3 zh, szóval megyek is készülődni, reggel már tanultam, úgyhogy fitt vagyok és okos!:D sok puszi,legyetek szééét most helyettem is:D csokítóóóó bébibloggerinák
üdv: A

12 megjegyzés:

  1. én majd Párizsban iszok az egészségedre! :D puszi

    VálaszTörlés
  2. :D én ott előszülinapoztam, aztán itthon meg majd húsvétkor mindenki gondoljon rám egy pillanatra a jó kis féldecisüveges rózsaillatú kevert pálinka elfogyasztása közben :D puszi:D

    VálaszTörlés
  3. áááááááá de várom mááááááár! :D:D

    VálaszTörlés
  4. igen a tavalyi sem volt semmi, reggel arra ébredek, hogy ég a villany, kabát még rajtam és az ágy mellett szundikázok :D. remélem az idei is hasonlóan szét lesz! :D váárom! :D mai zhkhoz szorítás!

    VálaszTörlés
  5. :D:D:D lányok nem szabad várni mert szar lesz (de én is várom:D) haha brigi igen azt a sztorit sose felejtem el, bele akartam írni, de nem mertem:D:D jajjj SZÉT. most meg indulok is, imádom a 3 zh-s hétfőket (L)

    VálaszTörlés
  6. nem is engedném, hogy kihagyd:)) V is jöhet, meg zsuzsi is , csak nem ismerőseim..de dorottyát hívtam:)) jhu de izgi:) sokpuszi

    VálaszTörlés
  7. húúú bizti nagyon szét lesz mindenki! Jó szórakozást előre is, de addig még úgyis írom sokszor!=)

    VálaszTörlés
  8. te is eljöhetnél zsannu:)) nem azért h mert muszáj meg illi hívni, de tényleg:) ha gondolod, gyer dorottyáékkal, dóriékkal, nagyon szét lesz, jóóbuli, bloggerina tali:) naa???

    VálaszTörlés
  9. húúú. köszi a meghívást.=) nemígérek semmit, de az bizti, h jót tenne nekem egy kis széét.=P

    VálaszTörlés
  10. nabeszéltem dorottyával, és ha tényleg nemgáz a jelelétem, akkor meegyeeeeek! tiszta izgi, szegedi bloggertali!=)

    VálaszTörlés
  11. juhu, miért lenne gááz?:)) várunk soksok szeretettel :)

    VálaszTörlés