2011. április 21., csütörtök

szétség, diáknapok, barátok, mk :)

hétfőn tartottuk zitussal a nagyon beharangozott szétség szülinapunkat!!! bevált, pont mint tavaly, ismét mindenki szét volt:D másnap meghatódva zitussal lelkes köszönőbeszédeket írtunk:

köszönünk szépen mindent mindenkinek, az ajcsikat, a tortát, a jókedvet, a táncokat, a zenéket, a megőrülést, az inniket, a meglepetés vendégeket, a soksok puszit és ölelést, azt hogy ott voltatok és SZÉT voltatok!! tudom, hogy nyálas, de nekünk ti vagytok az igaziak!! azt ismét nem mondom, hogy felejthetetlen volt, mert már most nem emlékszem, remélem jóarc voltam, puszicsók a fejetekre spancellárisok :D ♥ mi szét voltunk, kétszeres királynők vagyunk, bár akadtak kihívóink :)) jövőre folytköv.

zitus:
köszönöm a rengeteg köszöntést és jókívánságot! igazán megszépítettétek a napomat, nagyon jól esett :) köszönöm azoknak is, akik tegnap lejöttek szteage-be és velünk buliztak!! el sem hiszem, hogy ennyien kedveltek minket :) nem szoktak ömleni belőlem a nyálasságok, de ez volt az eddigi LEGBOLDOGABB születésnapom, köszönöm MINDENKINEK aki ott volt!!!♥
köszönöm az ajándékokat, köszönjük a tortát Veronika Varga és Dóra Kocsis, hogy fáradtatok vele, a meglepit és nem mellesleg nagyon finom volt és a fehér ruhámat is leettem vele :D♥ köszönöm azoknak is akik csak picit voltak, de ottvoltak, akik végig, akik tovább mint én (:D), Bius Bakró még mindig nem hiszem el, hogy ott voltatok, ÚRISTEN annyira-annyira jól esett!! halasi srácok, szanki srácok, szrszki-s srácok, két kicsi gólyalánykám :), verusék, barbi&bogi♥ koppantyúú, doki, erik, niki, szimaték mindenki akit véletlen nem írtam volna le, köszönöm :) köszönöm hogy lett egy nővérkém (Brigi Hódi), köszönöm aSZTEage-nek hogy ott lehettünk, a pultosoknak hogy kiszolgáltak és elviseltek minket, pistinek hogy segített megszervezni :) imádtam az egészet és imádtalak titeket :)) és köszönöm a két legfontosabb emberkének az életemben (szerintem tudják hogy kik ők :)), hogy mellettem voltak most is, mint mindig ♥



ezekben minden benne van, nagyon jó volt, szétvoltunk, ettünk ittunk, táncoltunk, a végén még after a hollywoodban, pipázás, ááásványvíz stb:)) nagyon jól éreztem magam, még egyszer köszönöm mindenkinek aki eljött, aki meg nem, majd eljön jövőre, és bepótoljuk:))) biusék érkezése volt a legnagyobb meglepetés, sosem gondoltam volna, h ott lesznek, majdnem be is sírtunk rajta:) és hát a torták, az ajándékok, istenem, drágák vagytok!!!!!! 


indulunk :D

ők is indulnak :D

szülinapi adrus :)) 

még egyszer köszönöm mindenkinek!! imádlak titeket, ti vagyok a legjobbak!!! love love love
nem készült valami sok kép, láthattok még dórinál és katánál párat:)) a párizsban vett szobalányos ruha volt rajtam, nem a legbulisabb, de én imádom:) 

----------------------------------------------------------------------------------------------
diáknapok: 
a szétség után suliba rohantam, majd egész napos világtalankodás után este kinéztünk a koliba, mivel ott rendezték meg a mérnöki kar két napos diáknapját:)) kedd volt az első nap, de akkor nem maradtunk sokáig, kajáltunk, ittunk picit, de csak petrával ketten voltunk, haza is jöttünk és inkább aludtunk, hogy másnap teljes erőbedobással indulhassunk:) szerdára dékáni szünetet kaptunk, hogy minél többen  részt vegyenek az eseményen. mi röpire jelentkeztünk, de egyenes kieséses rendszer volt, mi csak lányok voltunk, és egy erős fiúcsapat ellen kezdtünk..nem mentegetőzés, amúgy sem hiszem h mi nyertük volna a bajnokságot, de azért ennél ügyesebbek vagyunk hé :D na mindegy, volt még pörköltfőzési verseny,élő alkoholi (a focipályára felrajzolva a pálya, te magad vagy a bábu, nagy doboz dobókocka, 'túléltem az mk-s alkoholit" póló:D,  9 ft-os sör akció(!!), evés ivás, napozás, szurkolás, tanár diák focimeccs, redbullos dj pultos kocsi, ingyen energiaital, legjobb zenék, szét emberek, stb :) délután hazajöttünk, hogy letusoljunk és átöltözzünk és mentünk is vissza az esti bulira. fergeteges volt :D imádtam minden pillanatát, nagyon jó társaság, legjobb dj-k, zenék, klippforgatás, sültkrumpli (200 ft volt egy nagy adag), lakodalmas sátor, a legjobb arcok, és kevésbé jók is :D mindenesetre 5körül értünk haza, kalandos volt, de imádtam, már várom a jövö évi következő diáknapokat!! loooooove MK :)
















ennyit most, bocsi, hogy sokáig nem írtam, mostantól belevetem magam a szakdogába, mint a lányoknál is olvashattátok, mindannyian rendesen parákba vagyunk, hát majd csak képes leszek már rá, szurkoljatok:)) vasárnap családi kajára megyünk, hétfőn meg pécsre kirándulni, szóval majd jövök a képekkel:)) kellemes ünnepeket:) sok sok puszi:)adrus

2 megjegyzés:

  1. jajjj de szép a hajad az uccsó képeeeeeen!! már hosszabb mint az enyém :( :) de széééép! és milyen jól áll az új hajpánt!! ;) pussszi

    VálaszTörlés
  2. köszönöm:)) a hajpántokat imádom:) már használtam 3 színt belőle :D a hajam meg dehogy hosszabb, csak nagyon kiegyenesítettem:) csokkkk

    VálaszTörlés