2011. április 22., péntek

suckdoga;)

hajjajj:D tegnap este hazajöttem anyuékkal, jöttek bevásárolni szegedre, aztán hazahoztak engem is, 10 körül értünk ide, gyorsan be is zuhantam az ágyba. ma viszont korán keltem, anyával reggeliztem a teraszon, most meg kinn ülök laptoppal és várom az ihletet drága szakdogámhoz, nem mondom időben kezdek neki... de menni fog:D viszont tegnap úgy beégtünk... :D képzeljétek volt(múltidőben sajnos:D) két mk-s szerelmünk az egyetemről, a lányokkal mindig örültünk ha láttuk őket, huhuuhuu stb mint az ovisok kb, egyik rencsi nagy szerelme, másik az enyém volt, de mindig együtt mászkáltak és úgy láttuk őket, petra meg csak ájuldozott velünk szolidaritásból :D és mivel diáknapok voltak  a héten, tudtuk h ott lesznek jee.. ott is voltak, de elég világtalanok voltak, vagyis mi megsértődtünk mindkettőre különböző okok miatt (pl  h ők nem szerelmesek belénk:DDD) meg ilyenek és másnap egy facebook postnál őket osztottuk úgy 40 hozzászóláson keresztül...aztán jött az értesítés h xy hozzászólt az állapothoz... kicsit megállt bennünk a vér, simán levágta h róluk van szó, pedig álneveket is használtunk:D nem magyarázom el h miket, nem bizti h érdekel titeket, de istenem, annyira égő volt, h végigolvasta szegény:DDD sírva nevettem rajta  h mit gondolhat most, de hát úgy néz ki, minden szerelmünknek vége kellett szakadnia ezzel:D szóval most ezen vagyunk kihalva, remélem nem találkozunk velük egy ideig (murphy törvénye alapján kétszer annyiszor fogunk mint eddig...):D isteneeeem.. :D szóval ez volt, most pedig tényleg nekiállok írogatni, szurkoljatok világtalan adrusnak h a szakdogával vívott harcban én kerüljek ki győztesként, köszke:)


hugs & kisses

11 megjegyzés:

  1. hmmm, teraszon reggeli *.* Hajráááá Adrii! :*

    VálaszTörlés
  2. bizony, eddig pont jo is volt a nap, most meg csak olvasok olvasok, írok, gondolkozom, de nem nagyon megy a dolog:D na mindegy, megcsinálom!! köszi h velem vagy!!:))

    VálaszTörlés
  3. együtt tudok érezni, tavaly ilyenkor én is azt gyűrtem... a szakdoga írásánál sztem nincs is nagyobb szívás a sulis életben :)kitartás!

    VálaszTörlés
  4. a levegő jót fog tenni, én is ott tanultam most reggel :D HAJRÁ

    VálaszTörlés
  5. én is akarok teraszon reggelizni! :) a világtalan szerelemstory gondoltam, hogy nem hagy nyugodni, nem baj, majd lesz jobb is! :D. puszik!

    VálaszTörlés
  6. sírtam ezen a bejegyzésen.. :D mintha magamat látnám komolyan.. beégésben isten vagyok :D
    hajrá a szakdolihoz (:

    VálaszTörlés
  7. igen Rekka nagyon igazad van, ez a legkiborítóbb:) de végezni fogok, jó lesz, és nyáron meg minden pillanatban örülök a fejemnek h túléltem!!
    Rozali: bizony bizony, jó a friss levegő, imádok kinn tanulni, ha már kell, akkor kinn legalább:)
    Brigusz: gyere reggel, húsvétos kajcsi, lehet marhapöri is lesz, anya kapott husit:) meg mindenféle, siess hazafelé!!
    Fruh: bizonybizony egy rakás szerencsétlenség vagyok én is :DD ui: bírom a blogod:)

    köszönöm a biztatást lányok, nyuszipuszi:))))

    VálaszTörlés
  8. Ilyen tollal csak gyorsabban haladsz. :D Hajrá Adrus!

    VálaszTörlés
  9. igenigen, disneyland velem van! :D kösziiiii drágavagy! :))

    VálaszTörlés
  10. I like your blog !
    If you like French fashion, I invite you to visit mine and tell me what you think :) and to follow if you like, because it means a lot to me !


    xx



    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    VálaszTörlés
  11. thank u for comment! It means a lot for me!! :) follow me too, if u want :) I saw ur blog, I like it!! :) xoxo french girl:) ps.:I've been in Paris a few weeks ago!! It was amazing! :)bisou :)

    VálaszTörlés