2011. április 14., csütörtök

soksok



tudom tudom, jó régen írtam... otthon voltam, pincérkedtem, elfáradtam visszajöttem, fagyiztam, suliban voltam, zh hegyeket másztam, turiztam, tesiztem, suliztam, brigit gyógyítottam, sziszit sminkeltem, karinnal imivel petrával barbival és soksok jóarccal buliztam, elaludtam, majdnem elkéstem, de végül pestre értem sajtófotó kiállítást néztem, világtalankodtam, starbucksoztam, kfc-ztem, vonatoztam ari kis fülkében, fotoztam, elfáradtam és most itt vagyok. ennyi gyorsan összefoglalva az elmúlt hét kb.. holnap kertészet gyakorlat, je :D 


fahéjas kalács, anyamódra:)

pokemon szívószálas kakaóóó

minőségbiztosítási rendszerek tancsi


keresztelő - asztaldísz




tegnapi ebédem

nővérem, smink haj



niggerimicivel:D

karin:)

petra



ma:




kataaa gyűrű, körömlakk, felsőőő starbucks  love

'szivemheznőtt' kép



sajnos a kiállításon nem lehetett fotózni:S szóval arról nem tudok beszámolni. huh olvasok még egy kicsit aztán alszom. puszi nektek, ígérem próbálok sűrűbben jelentkezni:)

ui: Tekla, ha olvasod ezt! érezd jól magad Párizsban:))

xoxo, adru

13 megjegyzés:

  1. milyen volt a kiállítás meg mennyi volt? mi is tervezzük, hogy megyünk...

    VálaszTörlés
  2. nem tudom, csoporttal voltunk, de 300 ft-ot kellett adnunk a belépőre, de nem tudom, hogy ez a csoport miatt volt-e vagy alapból is annyi:) nagyon tetszett a képek, sok is van, érdekesek, van jó pár kedvencem, megéri, ha érdekelnek a jó fotók, nekem tetszett!

    VálaszTörlés
  3. Jajj olyan kis vidám képek:) jó volt végignézni őőőket :) Pokemon és Dankóóóóó jeeeeeeeeee :D

    VálaszTörlés
  4. köszönöm:)) próbálok midngi a hangulatot idéző képekkel jönni, és nem csak olyanokkal amik lehet uncsik nektek:) dankóóólove :D

    VálaszTörlés
  5. imádom a blogodat.: ) annyira áhhh.: ) amúgy outfit-es posztokat.: D

    VálaszTörlés
  6. kööööszöööönömmm :)) lesz lesz több outfit, ígérem:)

    VálaszTörlés
  7. adriiiii ez a kép rólam mi már??!! XD XD :D de azon az első képen nagyon csini vagy, mikor készült? :)

    VálaszTörlés
  8. rajtad látszik legalább a képen is h mindent megteszel a jó fotó születése érdekében:D vicci:)
    melyik első? a legeslsőt te nyomtad, vagy ez iylen költői kérdés volt? a másik meg péntekenn készült asszme, vagy csütörtökn, hazafelé menet:)xx

    VálaszTörlés
  9. úúúdejjóóó lett!! :) szép vagy! :) a képek egyre jobbak! ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  10. ja nem költői volt :D a tükrösre gondoltam :) nagyon jó

    VálaszTörlés
  11. szegény Dóri!!! Mi ez a kép? XD

    VálaszTörlés
  12. miért szegény? szerintem jó az a kép... de leveszem ha gondoljátok ;)éppen állította be a gépet időzítőre, ennyi

    VálaszTörlés
  13. azt a narancsosbarackos felsőt éniskéreem!nagyoncsini.

    VálaszTörlés