2011. április 15., péntek

póni - honnan van?

persze, tudjátok, póniország hercegnője, blablabla. de azt kevesen tudjátok, hogy honnan jött. nem, nem onnan hogy imádom az én kicsi pónimat és kitaláltam. máshogyan kezdődött:) sokszor volt már egyenes frufrum, kiskoromban is, aztán pedig 2007ben vágattam le azt hiszem úgy a hajam, hogy egyenes lett. olyan mint a póniknak. így hát pónifrufrunak hívtuk, engem meg póóóninak a többiek. persze aztán megnőtt, de időnként rámjön  a pónihaj mánia, és újra levágatom (most nem tervezem). persze ettől még nem lettem hercegnő. egyik barátnőm egy facebookos alkalmazással hozta nekem ezt a nevet. az a felé alkalmazás, h tudd meg mi a barátod igazából, meg a titkait stb, és random ki ad egy elemzést a program. na itt jött ki neki az, hogy adri póniország hercegnője, és mivel olyan hajam volt éppen meg is osztotta ezt :) ott ragadt rám ez végérvényesen, meg én is hangoztattam, tehát így meg is jegyezték a többiek. szülinapomra kaptam pónit katától, hercegnő telefont, varázspálcát meg ilyesmi:) most karácsonyra kaptam egy pónin lovagló hercegnőt petrától :)) tehát póni pályafutásom töretlen :)) gondoltam megosztom ezt veletek, remélem nem bánjátok:)) most pedig készülődés, tanulás, este partypóni (ismét) on :) pp





és pár kép pónin:

itt kezdődött póniéletem:)












azt hiszem ennyi pónitörténelem elég is volt. xx

6 megjegyzés:

  1. köszönöm :) én is szeretem,meg hiányzik, de most nagy növesztésekben vagyok minden téren, a frufrumat is naygon hosszúra akarom, hogy ne is legyen, nőjjön össze a többivel:)

    VálaszTörlés
  2. Jól áll a hajad ,de szerintem egy igazi póniló is megjár!!!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. pónilovaglás jót tesz a testaratásnak!! próbáld ki!!!

    VálaszTörlés