2011. április 24., vasárnap

nyuszipuszik

ma családi kajára megyünk, előtte meg templomba ott, ahol a rokonaink laknak, most reggeliztünk, szóval nemsokára indulás. már 6kor fel akartam kelni, hogy befejezzem a rovattervem, de végül csak negyed 8kor sikerült... mindegy, már nagyjából kész van, azon nem aggódom, a nagy témámra a Tanárom azt mondta, hogy megfelel, csak néhány formai követelményt nézzek át, de tartalmilag rendben van. huh nagy kő esett le a szívemről. még a cosmo elemzése van hátra, ezt nem tudom mikor és hogy fogom megejteni, de meglesz mert meg tudom csinálni! most viszont megyek is készülődni, meg kinyomtatni a matekot, mert tuti elfelejtem és aztán azt se tanulom meg soha, pedig kedden zh és megőrülök, bár nincs időm ezen agyalni hálistennek, de így meg nem tudom hogyan fog sikerülni, a többi csoporttársam meg hetek óta azt gyűri. gyönyörű :D:D mindegy, ez az én formám, utolsó pillanatban mindent, és ígérem meg is lesz!!!!! :D szurkoljatok! :))) 

nektek:)

tré fej, gondolkodás, nagyon írom !:D

mivel a gyermekrajzokat elemeztem, így a sajátjaim is előkerültek, ezeken keresztül vittem a témát... hát volt min nevetni az biztos :D itt egy kis emlék nektek, hódi adrienntől :D:D csooooook :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése