2011. április 6., szerda

fagyi



a tegnapi stúdió képeink még nincsenek meg, de ami az én gépemmel készült, tudok mutatni párat. sokáig fenn voltam tegnap, megírtam a Párizsos útirajzot, ma le is elemeztük órán. viszont reggel elaludtam, és az eredeti tervekhez hasonlóan csak 11re értem be a suliba. a tanárunk végre megértette (legalábbis úgy látszódott), hogy mi a bajunk ezzel a képzéssel, és most úgy néz ki, kicsit segít jobban, próbálunk új dolgokat is kipróbálni (időben). jó én mondjuk ne szóljak semmit, alig járok be.. de azért még véleményem lehet. meg egy évet azért tényleg normálisan megcsináltam ott, tehát tudok mire alapozni. szóval ezek voltak, később tízóraiztunk, aztán fagyiztunk meg turizni voltunk dórival ;) egy szürke pamut zakót, egy korallszínű denevérujjú horgolt kötött akármilyen fölsőt (majd meglátjátok) meg egy fekete szoknyát vettem. majdnem egy zöld kabátot is elhoztam, de végül 800 ft-ért annyira nem érte meg nekem, meg gondolkoztam is rajta csomót, nem az volt, hogy beleszerettem. később dórit még elkísértem kulcsot másoltatni, de sehol sem tudták megcsinálni neki... ki is akadtunk rajta rendesen. aztán a rossmannban vettem gyors egy alapozót, mert elfogyott a világosabb színűm amivel keverem a sötétet a megfelelő árnyalatra, és gyors beszereztem egyet.. azóta meg itthon vagyok, ettem, elmosogattam mindent ami eddig itt volt, most meg lassan elkezdek tanulni a jövő hétfői két zh-mra, mivel a hétvégén dolgozom majd.. de úúúgy nincs kedvem, legszívesebben aludnék egy nagyot a késői napsugarak fényében.. de nem lehet, kitartáááás. éééés egész nap ezt hallgatom:


pár kép nektek:

tegnap:
kata teljesen felismerhetetlenül: kellékek teljében:D

;))

by dóri. kata, tanár úr, ricsi :D 

ma:




tegnap: 
cicanadrág: tally
felső, zakó: két nővéremtől kaptam őket
cipő: párizsból
táska: anyáé
óra: párizsból
fülbevaló: nem emlékszem
sál: turi

ma:
cicanadrág, trikó, ing: turi
óra, szandál: párizs
táska: anyáé
fagyi: nórától ^^
hiányzik párizs :(((

sok sok puszi nektek, élvezzétek a tavaszt, hát erre vártunk mióta!! csóók

3 megjegyzés: