2011. április 29., péntek

eltűnt póni visszatér

igen annyira régen írtam, engem is idegesít:S most sem fogok tudni, ugyanis VÉGEZTEM A SZAKDOGÁMMAL és már el is vittem köttetni, és ezért fogok mindjárt elrohanni, 8körül, aztán be a suliba, aztán pedig rohanok haza, megyünk dolgozni. még össze is kéne pakolnom, tanulni kéne hétvégén (sosincs vége a határidőknek és a tennivalónak..) meg anyák napja, és majális is lesz, csomó ruha cipő kell, laptop, fényképező, nem tudom mekkora táskával induljak haza.. :D közben meg is fáztam, olyan jóó rekedt lett a hangom, simán énekelhetném ennek az eredetijét, vagy vmi nem is tudom mit. :D 

 imáááááádom

most az előzőre, meg erre vagyok megőőrülve:




az eddigi egyik legjobb mk-s buli volt most szerdán, imádtam..



úgy mentünk le lányokkal, hogy nem ittunk előtte, petra beteg, mi meg csak kihagytuk most az alkoholt... teljesen joooo volt, így is totál megőrültem, hatalmasat buliztunk, szóval je:) pirospont dj lennardnak, a szoténak, és a soksok emkás pajtásnak :)

tegnap taliztam katával, és dórival, mostanában teljesen a szakdoga írás körül forogtak a dolgaink, nem is láttam őket már egy ideje, szóval most jó volt velük, dóri mesélt az interjúról, amit készített, nagyon sokat nevettem, úgy tud sztorizni:D aztán briginél vacsiztunk és filmeztünk de én elaludtam rajta (buli után csak 2 órát aludtam és folytattam a szakdogát, ezért estére elfáradtam picit).

tehát ennyi most, rohannom kell, a hétvégi kirándulós képeket pedig megkapjátok hétfőn ígérem, várhatjátok, mert biztos soksok lesz:)) bocsi, hogy eltűntem, most már sűrűbben írok, hogy vége ennek  a hajtásnak:) köszönöm h velem vagytok!! LOVE U ALL!!! xoxo

3 megjegyzés:

  1. megőrülős zenék :) csak ezeket kellett volna hallgatni mk-s buli előtt :) nem csinálok többet ilyen butaságot, On :D

    VálaszTörlés